wtorek, 12 kwietnia 2016

CollectA 2016 - Klacz Camargue nr 88749

Figurka firmy CollectA - klacz rasy Camargue numer katalogowy 88749 - nowość 2016.

 

Rzeźbiarką klaczy jest pani Deborah McDermott, która od pewnego czasu jest współpracownicą firmy CollectA i można powiedzieć, że z jej rąk wychodzą wszystkie konie tej firmy.


Właściwie przy opisie nowości 2016 mogę napisać przy wszystkich to samo: "sierść wyrzeźbiona, strzałki pod kopytami, kasztany na nogach zaznaczone i pomalowane, zmarszczki pod pachami, na pysku, szyi są obecne itp.".


Klacz Camargue jest trochę bardziej błyszcząca od pozostałych koni, ale na moje oko dlatego tak się dzieje, że jest to "goła" masa w kolorze białym. Grzywa, ogon, pysk i kopyta są malowane i tak się nie błyszczą.


Przyczepić się można do malowania grzywy, bo jest ona pomalowana po wierzchu, a kosmyki z boku są białe. No ale to szczegół, na który nie wszyscy zwracają uwagę. No i nie okłamujmy się - to są zabawki, do zabawy w piaskownicy i taplania w błocie. To że niektórzy stawiają je na półce i na nie chuchają i dmuchają, żeby nic im się nie stało, to inna sprawa ;)


A jak jeszcze takiego delikwenta się odpowiednio pomaluje - to mamy miniaturową "prawie AR-kę" od znanej artystki :D Co prawda jak to się mówi "prawie robi różnicę", no ale jak się nie ma co się lubi... ;)

Podoba Wam się ta klacz? Mnie tak :)



10 komentarzy:

  1. Czy klacz jest mocno węższa w klatce piersiowej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ładna :) mi się podoba i niedługo trafi na moją półkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Klacz nie skradła zbytnio mojego serca :/. Nie podoba mi się jej rzeźba i trochę malowanie. Ale gdyby odpowiednoo ją pomalować to masz rację była by mała "AR-ka" ;). Może gdyby nie była taka swiecaca trafila by do mnie ;). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. W porównaniu z innymi końmi z 2016 r. klacz wyszła jak na mój gust tak sobie :/ Szczególnie malowanie mi się nie podoba. Ładniej wyglądała na zdjęciu promocyjnym. Teraz tylko pozostało mi czekać na mojego wymarzonego ogiera ardeńskiego i szwardzlanda ^^
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem, całkiem ;) Ale czy tylko ja zauważyłam, że jest trochę podobna do zeszłorocznej perszeronki? To taka jakby lżejsza jej wersja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. jutro ją zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakim sklepie można ją znaleźdź? i proszę powiedzcie gdzie można kupić ogiera camargue ze schleich? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokończam... To się lubi, co się ma:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokończam... To się lubi, co się ma:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)