środa, 10 lutego 2016

Takie tam i kozy

Hej :) Dziś taki mały komunikat.

Jeśli chcecie, żeby link do Waszego bloga pojawił się na liście blogów, które odwiedzam, to wpiszcie proszę w komentarzach adres. Napiszcie też adres, jeśli dawno u Was nie komentowałam - postaram się nadrobić zaległości w tym tygodniu. A po weekendzie wracam do regularnego blogowania :)

I żeby nie było tak pusto, parę zdjęć :)

Schleich koza domowa:


Schleich koza karłowata:


Schleich koźlęta karłowate:


Koźlę kozy domowej:


Mama-koza i jej jednodniowe czworaczki:


Pozdrawiam!
Capricorn

24 komentarze:

  1. Jakie małe słodziaki! Muszę przyznać, że coraz bardziej przekonuję się do figurkowych zwierząt gospodarskich. Prawdziwe kózki są przeurocze, zazdroszczę im tych srebrnych futerek:)
    U mnie faktycznie dawno nie byłaś, a dużo się działo w międzyczasie także jeśli znajdziesz chwilę na poczytanie to zapraszam ;)
    stadninaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koziaki <3 w stajni, w której jeżdżę jest 10 maluszków :D
    mój blog:
    sjbreyerhorses.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze kózki! <3
    Te czworaczki są przeurocze ^^
    U mnie również dawno byłaś więc zapraszam w wolnym czasie ;)
    stadninakonihipos.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Shadow

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te Twoje kozełki :D
    Ja się szykuję póki co do odwiedziń alpak, ciekawa jestem jak tam będzie z młodymi ^-^
    Pozdrawiam!
    PS no za umieszczenie mojego się nie obrażę (modelekoni.blogspot.com), hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w stadninie w której jeżdżę jest alapaka ^^ raz musiałam mu czyścić zagrodę i się lepiej poznaliśmy hehe
      Tutaj masz linka, gdzie zobaczysz Gutka (tą alpakę) i inne zwierzaki

      Usuń
  5. Ostatnio wszyscy zabiegani ;), ja niestety także ciut rzadziej bloguje, niż bym chciała, choć pomysłów w głowie co nie miara to doba ma coś za mało godzin ;). W wolnej chwili wpadnij,
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju jak ja kocham kózki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te małe Kózki O-O <3
    Mój blog:
    clairdale-ridge.blogspot.com
    Niedługo napiszę coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Link do mojego bloga: http://threeunicornsofreya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kozami, może dlatego że mam z nimi mało do czynienia :D
    http://tatersal.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kózki <3. Jakbyś weszła na mojego bloga to bym się nie obraziła :). (www.stajniasapphire.blogspot.com)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze kózki <3
    szumiacewierzby.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. kóóóóózkiiii :D jakie słooodziaaaśne ^^ i mam raczej na myśli te prawdziwe :D
    u mnie dawno nie widziałam, chociaż ja też mam zaległości z blogowaniem..
    whitearabianstudio.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne te kózki *.* sama posiadam jedną czy dwie w kolekcji , obok nich nie da się przejść obojętnie.
    Pozdrawiam !
    schleichdoni.blogspot.com
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne! *.* Robisz bardzo ładne zdjęcia, Capricorn :) Więc nawiązując do początku posta:
    cadencequeenforest.blogspot.com
    Też się opuściłam w blogowaniu :(
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaa!! Kózki, okociła sie mojej mamie jedna... nazywa sie Klara... Też mieszkasz na wsi?

    OdpowiedzUsuń
  16. PS: Super zdjecia <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne kózki ;*
    U mnie chyba nigdy nie byłaś, więc zapraszam.
    http://koniedalmypuppywater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kózki to twoje? *.*
    mój blog to:Stado Rochanu (tak,wiem że przez samo h)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ło... Są super słodkie.
    Wpadnij tu:
    infinitysugarstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow jakie małe słodziaki. Jak masz czas to wpadnij na mojego bloga figurkikoninaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadnij do mnie. stadninakonilot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)