sobota, 16 stycznia 2016

Schleich 2016 - Źrebię pinto nr 13803

Nowość  Schleich 2016 - źrebię pinto nr 13803, ogierek.



Stojący łaciaty źrebak do kolekcji z krótką grzywą i dwukolorowym ogonem.


Na pysku ma różową chrapkę. Właściwie to nie wiem, co o nim jeszcze napisać. Może po prostu pooglądajcie zdjęcia.



Źrebak niektórym przypomina krówkę, czy raczej cielaczka. Na zdjęciu porównawczym widać jednak, że nie jest on biało-czarny, a raczej biało-ciemnobrązowy.


- Hej, jak myślisz, który z nas wygra tytuł "Najsłodszego konia 2016"?
- Nie wiem, ale zaraz się przekonamy, bo o mnie następny wpis.


Ktoś pytał, jak rozpoznaję płeć źrebaków Schleich. Ponieważ są to figurki wykonane realistycznie pod względem anatomicznym, to po prostu odwracam konika do góry brzuchem i sprawdzam, czy ma męskie narządy, czy nie. No i tyle.

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Uroczy źrebak :) na twoich zdjęciach o wiele bardziej mi się podoba niż na fotce promocyjnej... Chyba trafi do mnie prędzej czy później :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowe posty :D

    sjbreyerhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,no naprawdę przypomina mi cielaczka ;p. Zmieniłabym w nim malowanie i by mi się podobał :D. Ogólnie rzeźbę ma dobrą,tylko mało detali :/. Ale to może przez to,ze źrebię jest ukazane w ciemnej maści i ich po prostu nie widać. Mimo wszystko moim faworytem jest stary roczniak pinto :). Pozdrawiam u mnie n/n :).
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Źrebak naprawdę fajny. Rzeczywiście wygląda jak cielaczek :). Ta różowa chrap kazał dodaje mu charakterku :). Można mu wybaczyć wszystkie wady anatomiczne dla tego pyszczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. przekręcona główka dodaje mu mnóstwo uroku :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodszy jest cielak :3 Morda moja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jest taaaki słodki <3 Na pewno do mnie trafi ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to ja pytałam. Wiem że narządy ale u źrebaków nie ma w sensie że modeli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam go na żywo i... Jest prześliczny! Polecam go w 100%!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)