wtorek, 12 stycznia 2016

Breyer Traditional - Sam nr 1707

Model konia Breyer Traditional o numerze katalogowym 1707 - Michaels Jung's Sam. Pełna nazwa to "Sam Double Olympic Gold Medalist with Michael Jung" - podwójny olimpijski złoty medalista pod jeźdźcem Michaelem Jungiem.



Mold to "Cigar" wyrzeźbiony przez Susan Carlton Sifton i wprowadzony w roku 1998. Jeden z piękniej wykonanych wyścigowców i w takiej pozie, że nie potrzebuje podstawki. Na tym modzie można było kupić również konia Sato.

Koń ma dość długą głowę z wyrzeźbionymi żyłkami. Oczy mają zaznaczone białka.



Sylwetka jest wysportowana, koń ma zaznaczone mięśnie oraz żebra. Grzywa i ogon są rozwiane. Ogier ma kasztany, ale nie ma wyrzeźbionych strzałek.


Jak robiłam zdjęcia, to było już dość ciemno i nie są najlepszej jakości. Jeszcze fotka z lampą błyskową dla porównania.


Robiłam temu modelowi zdjęcia na spotkaniu kolekcjonerów latem, podlinkuję je także tutaj.





I jeszcze porównania. Z Breyer Traditional Ventarronesem:


Z Dont Look Twice, czyli Lipstick - Sam jest trochę niższy i chudszy od klaczy, ma dłuższą głowę.


Z Grullo Pinto - srokacz ma krótszą kłodę, ale z racji tego, że inaczej stoi, jest dużo wyższy.


Post na prośbę Czytelniczki - przepraszam, że dopiero teraz.

Pozdrawiam!

P.S.
Jutro zacznę opisywać nowości Schleich 2016, które pojawią się też na sklepie. Niestety nie dojechały ogiery - na razie tylko klacze i źrebaki będą w sprzedaży na Monocerusie.

18 komentarzy:

  1. Hmmmm.... Kupić Sam'a czy Sato? Oto jest pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny konik :) ja mam Sato na tym moldzie. Jak bym wybierała między nimi to miałaby spory problem bo oba konie są świetne :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cigar to jest moim zdaniem wręcz bezbłędny mold. Pięknie mu w każdej maści,nawet,jak by była ona jakaś nadzwyczajna. Mimo,że nie posiadam obecnie żadnego modelu firmy Breyer to uwielbiam modele Pani Sifton :). Nadaje ono modelom coś takiego,że wręcz je ożywia <3! Na razie nie spotkałam się z żadnym brzydkim modelem tej rzeźbiarki albo z takim który nie przyciąga uwagi. To samo z modelami Pani Eberl,która widać,że gustuje w koniach ujeżdżeniowych ;). I dobrze,bo wychodzą jej fenomenalnie *-*!
    Mi osobiście Sam się podoba ma ładną stosowaną masć,mimo,że to kolejne gniadosz przyciąga uwagę ;). Jednak dużo mu daje ta dynamiczna poza :). Ja po prostu ubolewam,że nie udało mi się kiedyś w niedalekiej przeszłości zakupić Sato,bo on był fenomenalny. Uwielbiam jego maść <3. Wielkim plusem w tym moldzie jest to,że ma pięknie wyrzeźbione mięśnie,żyłki,kasztany i chyba z tego co mi się wydaje strzałki. Jest to na prawdę piękny model :). Pozdrawiam :).
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się średnio podoba ten model :/ Ogólnie nie przepadam za końmi ukazanych w cwale czy szybkim galopem.
    Pozdrawiam!

    PS: U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam. No cóż, całkiem sympatyczny model. No dobra, świetny jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 zdjęcie pudełkowe oddaje niesamowitą dynamikę modelu - piękność!
    Pozdrawiam
    whitearabianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam śliczny, ale straaaasznie długi (przynajmniej w porównaniu do RCH). Od Sato chyba mi się bardziej podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sato mi się śnił....
    Dziwne

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanko:
    Czy w Monocerus będzie dostępny Totilas? Bardzo mi zależy... Czy realizujesz specjalne zamówienia czy coś ? Jeśli tak to właśnie o niego mi chodzi :) Z góry dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie Cigar jedt w "świętej trójcy " ale tylko w fajnym, nietypowym malowaniu (Sato, customy). Sama szczerze nienawidzę XD
    Zapraszam na nowo otwarty blog clairdale-ridge.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. hej Capricorn ! Sam jest to śliczny breyer . takie pytanie : czy mogłabym pobrać twoje zdj na mój komputer??? , ale w celach rysowniczych ja nie daje cudzych zdjęć do internetu. więc jak się zgodzisz to będę bardzo wdzięczna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeżeli chcesz je dla Siebie a nie w internet, to oczywiście, że możesz :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. dziękuje Ci ! bo chce mieć zdj na tapete z pinkiem a nigdzie nie ma ładnych zdj :) a u Ciebie takie ...
      pozdro,
      ps. super blog

      Usuń
  13. A ile ok. ma wysokosci?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)