środa, 18 listopada 2015

Schleich - Zestaw do jazdy konnej na kucu - kemping nr 42093

Zestaw Schleich, który można zakupić w pudełku - 42093 amazonka, sidło, uzda, kantar, derka. Koni nie ma w zestawie mimo, że są na obrazku - nie dajcie się zwieść!


Zestaw pasuje na kuce, choć widziałam, że ktoś założył ogłowie też na dużego konia.


Brązowe ogłowie ze srebrnymi elementami jest bardzo szczegółowe.


Amazonka ubrana jest w dwukolorowe buty trekingowe, niebieskie spodnie i buraczkową bluzkę, a także czarny kask jeździecki. Na rękach ma beżowe rękawiczki.


Na plecach na koszulce jest końska głowa.


Siodło to chyba model rajdowy. Przytroczone są do niego juki, karimata oraz kubek na ciepłą herbatę podczas postoju ;)


Derka i kantar (czy prezenterka, jak kto woli) też lepiej pasują na kuce - na dorosłe konie są trochę za małe.


Tak amazonka prezentuje się na klaczy Bashkir Curly:


A tutaj na koniu treningowym:


Jako bonus zdjęcie na koniu CollectA - kasztanowatym Appaloosa:


Podoba mi się jej profil, jest taka uśmiechnięta :)


Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Chyba się do niej przekonałam :D Niewiele osób opisywało chyba ten zestaw. O ile derka, siodło i uzda mnie nie przekonują do zestawu to amazonka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest według mnie bardzo ładny, dziewczyna chyba najładniejsza z wszystkich figurek schleich (dziewczyn)
    Pozdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw bardzo fajny, i bardzo szczegółowy! Czy mogłabym prosić o porównanie wałaszka apaloosa z końmi schleich tej rasy? (głównie chodzi mi o klacz ;) )
    Pozdrawiam! ~K.S~

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, mi się na początku strasznie nie podobał, ale po twoich zdjęciach zakochałam się w nim :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw fajnie i dokładnie wykonany.:) Może kiedyś się skuszę? :)
    Mogę poprosić Panią o opisy tych koni?
    CollectA 88518 - Ogier lipicański stojący dęba
    CollectA 88586 - Źrebię Quarter Horse gniade
    Będę bardzo wdzięczna. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam tego zestawu,jednak jest bardzo fajny oraz ma szczegółowe wykonanie :). Podoba mi się wyrzeźbiony wzór na koszulce amazonki :).Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, nawet rozważałam jego kupno. Capricorn, wstawiłaś gdzieś te fotki GG i Cesi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Opinie tego zestawu nie są zbyt ciekawe :/ Ale wydaje się fajny :D Nie ma to jak opisy Capricorn :3
    Pozdrawiam!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)