piątek, 27 listopada 2015

Modele koni CollectA 2016

Wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą z oficjalnej strony firmy CollectA na Facebooku

Zostały ujawnione nowości CollectA na 2016 rok. Firma już od kilku dni pokazuje modele, które pojawią się w sprzedaży w następnym roku. Pytaliście mnie, co o nich sądzę, więc już mówię:

88769 - Black Forest Horse Stallion - ogier Szwarcwaldzki

Jak już mówiłam, gdy pokazywałam rzeźbę tego konia - bardzo mi się ten ogier podoba. Charakterystyczna długa grzywa i ogon, więc od razu wiadomo o jaką rasę chodzi. Może mógłby być trochę grubszy, ale nie będę narzekać. Czekam, aż się pojawi :)


88770 - Gypsy Foal - Black & White Piebald - źrebię Gypsy Vanner (tinker) karo-srokate

Świetny jest i ma fajną pozę - taki rozbrykany. Podoba mi się. Ale czy to znaczy, że będzie jeszcze dorosły koń tej rasy? Bo tak samego źrebaka wypuścić, to niezbyt ładnie ;) A może jeszcze będzie w innym umaszczeniu? Jak sądzicie?


88759 Ardennes Stallion - ogier Ardeński


Świetny! Ale jakby był jeszcze bardziej "misiowaty", to byłby moim ideałem ;)

88749 Camargue - Grey - siwy koń Camargue


Myślę, że całkiem ładna (bo to klacz chyba). Tylko czemu dali w nazwie kolor? Przecież one są tylko siwe? A może o czymś nie wiem. No, zobaczymy.

88750 British Spotted Pony Mare - Chestnut Leopard - klacz kasztanowato-tarantowata o wzorze leopard rasy Brytyjski Kuc yyyyyyy Kropkowany? ;) Kto wie, jak ta rasa się nazywa po polsku?
Maść - no szału nie ma... Szczególnie te nogi wyglądają co najmniej dziwnie. Ale podoba mi się grzywa w paseczki. Zobaczymy, jak na żywo będzie wyglądać. Rzeźba konia też mi się podoba, szczególnie ta podwinięta noga :) Chyba nie ma modelu, który tak stoi?

88751 Peruvian Paso Foal - Chestnut - źrebię rasy Paso peruwiański (Paso Peruano) kasztanowate

Myślę, że całkiem ładne źrebiątko. Pokazane jest w charakterystycznym chodzie. Zobaczymy, jak na żywo. I znów tak bez mamy...? Klacz proszę jeszcze!


I konie w skali 1:12, tzw. Deluxe.
88746 Arabian Mare Chestnut - Deluxe 1 by 12 Scale - klacz arabska kasztanowata


88747 Arabian Mare Grey - Deluxe 1 by 12 Scale - klacz arabska siwa

Może Was zaskoczę, ale zupełnie mi się nie podobają. Nie podoba mi się ich grzbiet, nie podoba mi się ich klatka piersiowa, nie podoba mi się ich ogon.
Ale...
Zdjęcia firmowe są zrobione pod kątem i dlatego cała sylwetka jest skrócona. Mam nadzieję, że w naturze te figurki będą dużo ładniejsze. I że w ogóle trafią do Polski, bo coś jest problem z modelami CollectA w tej skali - trudno je u nas dostać, nie ma ich na hurtowniach.

Po cichu liczę na to, że to jeszcze nie wszystkie końskie nowości tej firmy. Będę informować :)

Papatki!

17 komentarzy:

  1. Piękne konie przygotowała nam CollectA :)
    Mi się podobają prawie wszystkie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. CollectA w tym roku przygotowała ładne modele :). Niektore na pewno do mnie trafia ;). Tez licze na to,ze jeszcze pare modeli wyjdzie :). Pozdrawiam u mnie n/n.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wpis!!! :* Na pewno kupie Szwardzwalda, ardena, gypsy vannera i klacz Camargue <3 a co do kuca brytyjskiego to musze zobaczyć na żywo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, ogier szwalcwaldzki jest naprawdę ładny. Klacz Camargue pod względem rzeźby jest też na wielki plus.
    Ale jak do tej pory moim ulubieńcem stał się Arden. Jest świetny!Ta grzywa przerzucona na jedną stronę, postawa , budowa, moja ulubiona gniada maść no i świadomość ,że jest jednym z zimnokrwistych koni. Źrebie Tinker też sympatyczne tak samo jak Peruwian Paso. Czyli Arden w moim stadku znajdzie się jako jeden z pierwszych razem z Szwalcwaldem. Mam nadzieje ,ze w sprzedaży szybko się znajdą i nie będzie trzeba na nie długo czekać.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzam kupić niektóre z nich, ale tak do końca nwm które.
    Pzdr ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogier szwardzwalski rzeczywiście sympatyczny. Bardzo podobają mi się konie brudnokasztanowate, więc na pewno do mnie trafi ;). Co do źrebaków, nie jestem zachwycona. Może to dlatego, bo nie lubię źrebaków CollectY. Oczywiście mają swoje plusy, ale... Arden to czyste złoto w rękach kolekcjonerów :33. Na samą myśl sie oblizuję... Dorrwę cię, choćby nie wiem co! Misiooo ♥. Klacz Camargue jest trochę przecudowana, ale do mnie trafi :).
    Brytyjka nie przypadła mi do gustu, szczególnie jej maść (nie wyróżniam się :P).
    Na temat tego zieta (hehe, tak mówię na źrebaki) się nie wypowiem, dam mu poprostu opinię największej beznadzieji CollectY w historii. Chociaż ma ten swój urok... No nie wiem.
    Mi się podoba myszata wersja, gniada taka sobie ://.
    Pzdr.
    PS. Tak generalnie fajny post, uwielbiam takie <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, szwardzwald jest super! Chyba go nabędę :D
    Jeśli miałabyś taką możliwość, to mogłabyś kiedyś wstawić zdjęcia z porównaniem wielkości ogiera szwardzwalskiego i Schleich? Bardzo bym prosiła ;) A jeszcze lepiej by było, gdybyś zrobiła o nim recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogier szwardzwalski (nie wiem czy dobrze napisałam =) ) jest najlepszy. Zakochałam się w jego pozie, grzywie, ogonie. Tylko malowania kopyt mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku Collecta się BARDZO postarała! Nowości są przepiękne :D Najbardziej podobają mi się arden i klacz camargue. Chociaż tinkerek też uroczy, szkoda tylko, że bez mamy ;)
    Pozdr.!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szwardwald piękny, arden śliczny, tinker boski! CollectA się postarała lepiej niż schleich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju! Piękne *-* Zgadzam się z Igą :) Lepsze niż Schleich ♥ Szwardzwald cudny, tak jak szary arab :D
    Pozdrawiam!
    Candy ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG!!! Ten Arden❤❤❤ Poprostu mnie zatkało...ZACZEPISTY!!! Już się bałam, że Collecta skończy w tym roku na klaczy Camargue, "Żyrafce", Paso i tych dwóch arabkach, a tu patrzę "Szwarcwald super, tinker super...a to co...O MÓJ BROŻE! JAKI ŚLICZNY TEN ARDEN" XDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Capricorn, kiedy będzie dostawa w Monocerusie? Bo nie ma już sporo tradów, np. Sary którą chciałam na urodziny...

    OdpowiedzUsuń
  14. boski arden *.* reszta też fajna tylko mam wątpliwości co do klaczy arabskich - ten grzbiet taki płaski a klatka piersiowa wydaje się szeroka xd pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu sprzedałaś Mirabelkę? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś pojechał do nowego domu, żeby ktoś nowy mógł przyjechać. Niestety nie można mieć wszystkiego :(

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)