sobota, 7 listopada 2015

Breyer Traditional - Kuc Connemara nr 9170

Breyer Traditional 9170 - skaczący kuc rasy Connemara (Connemara Pony). Jest to jeden z modeli z nowej serii o nazwie Best of British, która pokazuje właśnie konie i kuce ras, które wyhodowane zostały na Wyspach Brytyjskich.


Najbardziej w tym modelu podoba mi się to, że ma namalowaną brązową tęczówkę oraz czarną źrenicę, a nawet troszkę bieli w oku. Dzięki temu model ożył i realistycznie prezentuje się na zdjęciach.


Wcześniej na tym moldzie można było zakupić kasztanowatego Ballou, o którym możecie poczytać w tym poście: Breyer Traditional Ballou


Nie wiem czemu rozpuszczona część ogona jest pomalowana błyszczącą farbą. Może miało to pokazywać, że koń jest umyty i przygotowany na zawody? 


Grzywa jest jednolicie czarna i oczywiście w warkoczykach.


Bardzo podoba mi się maść tego modelu - jasnogniada z jabłkami. Po obejrzeniu zdjęć firmowych wydawało mi się, że kuc jest jeleni, ale to chyba gniadosz, prawda? Osobiście sądzę, że Ballou jest trochę za jednolity. Ale to zależy, kto jakie maści lubi. Dla mnie kasztan z jasną grzywą i ogonem to tylko haflinger ;)


Podoba mi się też to, że akurat ten wałach nie ma odmian na nogach ani głowie, lubię tak umaszczone konie. Oczywiście strzałki i kasztany są.


Teraz już wiecie, czemu trafił do mnie Connie, a nie Ballou ;)

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, mi także przypadł do gustu w tym malowaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardziej spodobał się powyżej opisany Connie ;),a nie Ballou. Moim zdaniem ma lepsze malowanie,a oczęta cudne O_O

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Jest piękny! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny model ♥ mi też bardziej odpowiada Connemarek ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten model chyba będzie moim marzeniem xD. Jest prze cudny,ma świetne detale i zaznaczone jabłka *-*. Jest po prostu idealny w każdym calu! A to malowanie oczu na duży +. Bardziej mi się podoba,niż Ballou :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pikny koń *_* maść genialna... te jabłuszka... Oczy jak mój Sato i Lil :3 jednak w planach mam innego konia...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny konik :)
    Co raz częściej myślę, nad dodaniem go do mojej listy marzeń.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki fajniutki :3
    Candy ♥
    cadencequeenforest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. On jest świetny, ma przepiękną maść :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu śliczniutki.
    Mam zamiar go kupić, podoba mi się jego malowanie, w przeciwieństwie do Ballou - posiadamy juz jednego kasztanowatego tradka, a dokładniej Flexible. Wydaje mi się iż model ma nieco za krótki pysk i zbyt duży przód, ale to chyba dlatego że lubię delikatne konie z niezbyt masywną budową :)
    Poza tym zaptaszam na odnowionego bloga, dopiero zaczynam od nowa i liczę na komentarze. Była juz nn. blackfriesianstudio.blogspot.com
    Pzdr ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się wydaje że to koń bułany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam w pierwszej chwili, ale bułany miałby jeszcze pręgi na nogach i pręgę grzbietową, ale ten ich nie ma.

      Usuń
  12. connie jest raczej bułany :) A nawet na 99% jest bułany :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej konio jest piękny i być może a nawed napewno będzie moim pierwszym breyerem ;) A teraz czy mogłabyś mi powiedzieć jak on jest zamocowany na podstawce? Ma dziurę w brzuchu czy jak? Pozdrawiam i masz fajny blog : Sory za anonima ale na konto nie moge sie zalogować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, koń ma dziurę w brzuchu, w którą wkłada się podstawkę. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czy ona jest bardzo widoczna i czy przeszkadza?

      Usuń
    3. W jakim sensie widoczna? Konia bez podstawki nie postawisz, więc w sumie dziury nie widać, bo jest w nią wsadzona podstawka. A w czym ma przeszkadzać? Nie rozumiem. Raczej nie robi się zdjęć końskiego brzucha, więc nie wiem, jak ma przeszkadzać ;)

      Usuń
  14. Czy będzie on dostępny w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)