sobota, 7 listopada 2015

Breyer Traditional 2490 - Kantar westernowy pokazowy z uwiązem

Taki kantar westernowy można zakupić w sklepie Monocerus. Jest to "skórzany" czarny kantar pokazowy ze srebrnymi blaszkami na paskach policzkowych i nachrapniku.



W komplecie jest również uwiąz zapinany na karabińczyk składający się z łańcuszka i czarnej skórki. Dość długi, bo całość (część "skórzana" i łańcuszek) ma około 37 cm.


Jak widać kantar pasuje na różne konie. Może nie leży idealnie, ale wydaje mi się, że jest całkiem w porządku.


Blaszka na nachrapniku po wyjęciu z opakowania była całkiem płaska. Żeby pasowała na pysk, trzeba było ją trochę przygiąć. Walentyna ma węższą głowę od Quarterów i widać, że kantar trochę odstaje, bo ta część jest usztywniona i nie przylega do pyska.


Najbardziej cieszy mnie to, że ten kantar pasuje na Czekoladka, który ma strasznie szeroką głowę i mam problem z dopasowaniem mu ogłowia. Piękny westernowy fiord ;)


Takie ozdobne kantary (haltery) używane są w klasach westernowych przy zawodach, gdy konie są prowadzone w ręce (z ręki?).




Jeszcze dziś wpis o Conniem :)


6 komentarzy:

  1. nie wygląda tak żle na Lipstick ;) Może zdecyduje się na kupno. Dzięki za zdjęcie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kantar prezentuje sie świetnie na modelach, może sprawie taki Chesiowi? :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kantar jest piękny :) Chyba najlepiej leży na Lipstick :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kantar w szczególności na Liptick prezentuje się nieziemsko *-*. Pasują do tej kobyłki te westernowe klimaty ;). Dopiero zauważyłam,że ten kantar ma takie ładne zdobienia na blaszkach. Po prostu są cudne <3! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na firmowy kantar to prezentuje się świetnie,jednak mam wrażenie,że skórka z której jest wykonany trochę ie strzępi. Blaszki za to przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)