czwartek, 27 sierpnia 2015

CollectA - Hanowery i Dartmoory

Kilka fotek modelu CollectA - źrebaka Dartmoor Hill, bo zapomniałam go wczoraj obfotografować:




"Kucykowaty" profil :)


A tutaj z gniadym ogierem Dartmoor oraz srokatą klaczą Dartmoor Hill:


A teraz jeszcze kilka fotek hanowerów CollectA: klacz i kasztanowaty ogier:


Porównanie gniadego ogiera i jego brata maści kasztanowatej:


A tutaj porównanie modeli koni hanowerskich różnych firm. Od lewej: klacz Schleich, klacz CollectA, dwa ogiery CollectA oraz ogier Schleich:


Zapomniałam o drugiej klaczy Schleich, ale nie mam jej w kolekcji jeszcze.

Jutro porównanie figurek Barock Pinto i Fryza z firmy CollectA :)

Pa!

15 komentarzy:

  1. Hanowerki są urocze :)
    Napewno kiedyś się skuszę ;)
    Jeśli chodzi o Dartmoor'y są jakieś dziwnie płaskie od przodu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, lecz u mnie raczej się nie znajdą. C;
    Jestem ciekawa Fryzów CollectA. ^-^

    konie-pasja-ma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuję za fotki hanowerów .:)
    Klacz jest o wiele masywniejsza niż ogierek.
    Czekam na figurki na Allegro. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne modele. Dziś znowu weszłam na fb Monocerusa, i przyjrzałam się bardziej zdjęciu z nowościami CollectY... Kurcze, kolejne konie ze zbyt wąską klatką ;_; Ale i tak do mnie przygalopują ^^ (nie wiem kiedy, nie wiem jak, ale do mnie przygalopują c: )
    Czekam na opis fryzów =3
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te hanowery CollectA mnie rozwalają *.* Niby to OF, a są naprawdę świetnie wykonane.
    Źrebak bardzo sympatyczny :)
    Fryz CollectA, ach... Nic tylko wzdychać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hanowery są cudne, szczególnie ogier <3 Zgadzam się z Magdą, świetne OF. Dartmoory również ładne, ale nie w moim guście ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz. Lubię twojego bloga.
    P.s: Wpadniesz do mnie?
    stajniamarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hanowery są świetne. Sory, nie wpisałam do jednego koma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hanowery są świetne. Sory, nie wpisałam do jednego koma.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super piszesz. Lubię twojego bloga.
    P.s: Wpadniesz do mnie?
    stajniamarzenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodziak :3. Nie obraziłabym się za niego :D
    Kasztanowaty hanower jest naprawdę ładny, chyba muszę rozważyć jego zakup :).
    Ogólnie same śliczności collecta w tym roku wypuściła ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam małego dartmoora i klacz hanowekską z collecty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)