czwartek, 18 czerwca 2015

SSO - prezenty z okazji Sobótki

Informacja z Oficjalnej Strony Star Stable Online:




Sobótkowe upominki

Witajcie! Jesteśmy tak bardzo podekscytowani Sobótką, że zdecydowaliśmy się uczcić ten dzień upominkami dla graczy na wszystkich poziomach!

Podwójne Star Coins
Czas na Podwójne Star Coins i to w wyjątkowo długim wydaniu - promocja zaczyna się w czwartek i kończy w środę 24 czerwca o godzinie 11.00 (GMT), co oznacza, że Wasze zakupione Star Coins zostaną podwojone! Uwaga: zakupy w Gift Shop nie łączą się z promocją Podwójnych Star Coins.

Specjalne prezenty dla graczy na wszystkich poziomach!
  • Gracze Lifetime - sprawdźcie swoje skrzynki pocztowe ze specjalną rzeczą z okazji Sobótki!
  • Star Riders - trzy dodatkowe dni, jako Star Rider zostały automatycznie dodane do Waszych kont! Nie musicie wpisywać żadnego kodu!
  • Gracze bez Star Rider - Wpiszcie kod ‘HAPPYSUMMER’, aby otrzymać darmowe dni Star Rider w czwartek, piątek i sobotę!

Cudownego weekendu!
Uściski od całego zespołu Star Stable!



I jeszcze fotki mojego LightFeather:



Moim zdaniem te nowe konie tak śmiesznie biegają kłusem - bardzo szeroko stawiają nogi. No i ten galop jakiś dziwny, przód konia tak do góry podskakuje... Cwał jest super, choć bardzo wtedy na nich trzęsie ;)
Oczywiście to moje prywatne odczucia, nie czujcie się urażeni. Może jutro nagram filmik i wrzucę na YT.
Ciekawe, czy "starym" koniom też zrobią animację mrugania i ruszania oczami - byłoby świetnie!

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Grałam kiedyś w SSO, ale tak średnio mi się podobało ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja grałam w SSO i jakoś hm... Grafika nie powalała na nogi. W kwestii gier o koniach: to albo mają super grafikę, i wprawdzie nic ciekawego w nich nie ma. A SSO jest pod tym względem najlepszą grą może nawet na świecie, bo ma zasięg globalny itd, ale grafika już mniej "kolorowa" (mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi, bo akurat na kolory nie narzekam ;P)
    Szkoda trochę, że nie mam komputera (rozwalony) i nie ma jak zajrzeć na SSO =/
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Capricorn, czy dasz notkę o Picasso? Bo widzę, że na monocerusie była dostawa :3

      Usuń
    2. Jutro zrobię opis Picassa :)

      Usuń
  3. Ja grałam w sso dopóki mi się nie znudziło,mam całkiem całkiem kontoxD Na jakim serverze można Cie znaleźć? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A który? Sprawdź, czy dobrze wpisałaś, bez " " itp.

      Usuń
  5. Jakiś czas temu grałam w to, ale mi się znudziło i do tego jest za kasę.
    Fajnie, że dodajesz takie informacje. Na pewno się komuś przydają.
    Pozdrawiam

    tenebrissilva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)