czwartek, 25 czerwca 2015

Breyer Stablemates - kilka zdjęć modeli koni

Modele Breyer Stablemates - od lewej:
Quarter Horse, Mustang (brykający), kuc Highland, Cantering Warmblood (galopujący ciepłokrwisty), koń arabski.


Ciemno się już robiło niestety, więc umówmy się, że zdjęcia są specjalnie takie "artystyczne" ;)



Mój Highland jest karodereszowaty, na sklepie można go kupić w innym malowaniu.



Galopująca klacz jest gniada, obecnie można zakupić jasnobułaną.



Ogiera można zakupić w maści siwej, mój jest kasztanowaty.



Brykający mustang to nowy mold - pierwszy raz był użyty w roku 2014.





Zapraszam do sklepu, uzupełniłam braki w Stablemates :) KLIK do SKLEPU


Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Piękne są :) Te 2 zdjęcie jest takie realistyczne
    *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koniki <3 mam nadzieję, że kucor, arab i mustang kiedyś do mnie trafią ;D
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdęcia :) Brykający mustang najlepszy :D Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Te zdjęcia czarno-białe Highlanda są naprawdę przecudne *.*
    A zapewne nabędę Andaluza (fajnie by było gdybyś dała fotki tych nowych SM).
    Czekam teraz jedynie na derki dla tradów ;3
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku SM są wyjątkowo piękne *.*. Może jakieś do mnie trafia :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Może się skuszę na SMyki?!...
    M-Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle śliczne zdjęcia! :)
    Śliczne maluszki ^o^

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz mi krzywdę tym postem. Miałam już nie kupować koni. chcęchcęcchęchcę!!111111111 Rudy z zielonymi wstążeczkami i mustang są prześliczne. I ten czarny, który był w większej skali, ach <3 Chcę wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczności:* Czemu te maluchy są takie słodkie? Z chęcią bym je u siebie ugościła, ale robię sobie przerwę od zakupów...:( Szczególnie wpadł mi w oko kasztankowaty ogierek ( czy to arabek?) i galopująca klacz:) Po prostu cudeńka!
    Pozdrawiam
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z Stablemates będę miała karodereszowatego mustanga stojącego dęba 😊 Z Monocerusa 😁



    Łapa 🐾

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)