poniedziałek, 18 maja 2015

Collecta - Kuce Dartmoor kary i gniady

CollectA numer 88603 - Ogier Dartmoor kary


Mold wyrzeźbiony przez Deborah McDermott sprzedawany jest w dwóch maściach - karej i gniadej.


Kary kuc jaki jest, każdy widzi ;) Jednolicie czarny - tylko grzywa i ogon maźnięte są trochę ciemnobrązową farbą.

Na zdjęciu poniżej z klaczą Dartmoor Hill - to taka odmiana kucy Dartmoor, które mogą być srokate.


A tutaj porównanie z Dartmoorami Firmy Schleich, które są bardziej masywne i mają mniej detali, ale wysokość figurek jest taka sama.


Porównanie z hanowerem i koniem Przewalskiego:


CollectA 88604 - Ogier Dartmoor gniady

Na zdjęciach firmowych wygląda dużo lepiej od karego, ale na żywo już tak pięknie nie jest moim zdaniem.



Głowa gniadosza jest pomalowana "dziwnym" odcieniem brązu, mnie to wygląda jakby koń był spleśniały ;) I te kropki na zadku...


Ale model w każdym malowaniu jest świetny - szczególnie podoba mi się jego pysk i cała postawa.


Widać różnicę? No widać - dwie firmy, tak różne:



Można skompletować całe stado z tej rasy.


I jeszcze porównanie z klaczą mustang CollectA:


Zdjęcia gniadosza przeleżały u mnie na dysku ponad rok, bo właśnie rok temu miał się pojawić o nim post... Jak to mówią: "Lepiej późno, niż wcale" ;)

Teraz ogier wcale tak nie wygląda, bo jest przemalowany przez Dark Pegasus Studio, można go zobaczyć w zakładce "Customy".

Jutro może opis Przewalskiego? :)

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Dzięki za opis Capricorn! Nabyłam go dziś i jestem szczęśliwa :) Nazywa się Dimond Blood.
    Ps: Tak chcemy jakiś opisik lub sesyjkę albo opis jakiegoś pieska?
    pzrd
    Nadia z www.schleichunadi.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Konika bardzo ładne, ale liczyłam, że gniada lepszy. Tak samo rozczarowałam się klaczą Pinto z Collecty.
    Po za tym, mogłabym Cię poprosić o porównanie Zenyatty z GG Valentine?
    Pozdro :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karosz ładniejszy :)
    widzę że jest prośba o porównanie, więc się dorzucę - mogłabyś postawić Bezwstydnika przy Miśku (może być w pudełku) i obcykać? i jeszcze jakby jedno z zdjęć było zbliżeniem na głowy... :) byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się wydaje, że ten kary jest dużo ładniejszy. http://mojefigurkischleich.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!
    Gniadosz ładniejszy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten mold ♥ Osobiście posiadam go w wersji gniadej i jest jednym z moich ulubieńców z Collecty pozdrawiam i mam nadzieję, że zajrzysz jutro nowy wpisik, ciągle nie mam czasu na blogowanie:/
    Pozdrawiam
    Prim:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)