niedziela, 17 maja 2015

Breyer Stablemates - Polka Dot Parade nr 5979

Breyer Stablemates - Polka Dot Parade nr 5979 - cztery konie w różnych wersjach maści tarantowatej.


  • kłusujący ogier morgan - kasztanowaty z derką,
  • galopujący ogier ciepłokrwisty - różanosiwy z nakrapianą derką


  • stojący dęba ogier arabski - wzór leopard
  • stojący ogier american saddlebred - gniady z nakrapianą derką


Świetne maluszki w ciekawych maściach.






Ktoś z Was już je ma? Ktoś chciałby przygarnąć?


Oczywiście można zakupić online w sklepie Monocerus ;)

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Oj daj jednego! Zrobiła byś opis ogiera dartmoor colecttaA? Proszee to ważne!
    ps: Koniki breyer cud,miód i orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te maluchy :). Mam na nie oko,bo mają ciekawe maści i pozy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Arabełek i morganek będą moje ^-^, kiedyś ;)
    Ładne te maluszki, chociaż ja nadal wzdycham do mojego sportowca w tej skali, który dzięki mojej mamie jest bez lewego ucha ;(
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na morgana i arabka bym się połasiła, gdyby nie kwiczenie mojego portfela :>.Cudowne maluchy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze maluszki ^.^ Mają bardzo ciekawe maści ;D Pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne modele *-* Najładniejszy jest stojący ogier american saddlebred. Jakoś tak mnie urzekł :3
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :) http://grisonestableschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dębujący najbardziej mniej urzekł, ale cały zestaw mam na chciejliście. Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam :) mam je długo i jestem z nich bardzo zadowolona. american to jest klacz :3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)