czwartek, 16 kwietnia 2015

Breyer Traditional - Flexible nr 1722

 Breyer Traditional - Flexible nr 1722 - World Cup Champion & USEF Horse of the Year



Razem z modelem otrzymujemy niebieskie nauszniki, podobne do tych, które nosi prawdziwy Flexible.


A tak koń prezentuje się bez nich - widać jego skupiony wzrok, gdy koncentruje się na swoim celu, zapewne następnej przeszkodzie.


Wałach pokazany jest w galopie. Aby utrzymać model w tym położeniu, musiano dodać podstawkę. Jest ona dosyć duża i wykonana z przezroczystego plastiku. Wydaje mi się jednak, że jest dużo lepsza od tej od Totilasa - nie ma na niej wystającej części, który mógłby się złamać. Zamiast tego koń ma w nodze metalowy bolec, który wsuwa się w podstawkę.


Ładnie widać na modelu mięśnie, a nawet żebra. Uwagę przyciąga także ogon...


oraz grzywa, która u tego konia zapleciona jest w małe warkoczyki.


Mold ten o nazwie Show Jumper jest także czasem sprzedawany z rozwianą grzywą i ogonem. Wyrzeźbiony jest przez Susan Carlton Sifton i wprowadzony do produkcji w 2003 roku. 

Koń jest drobniejszy od Ravela, ale razem z podstawką jest od niego wyższy, bo podstawka jest dość wysoka.


Pasuje do GG Valentine:


I jeszcze porównanie z koniem arabskim w skali Classics:


Jak Wam się podoba? Którą wersję wolicie: z plecioną grzywą, czy rozwianą?

Pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. Ehhhhh...Akurat wtedy kiedy nie mam kasy w Mononcerus takie wspaniałe modele :( Mam nadzieję, że jak uzbieram trochę to będzie jeszcze Don't Look Twice :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wałach :") Bardzo mi się podoba i poza, maść i mięśnie.
    Świetny opis, nauszniki też ładne - oryginalne w swoim jedynym rodzaju.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie chyba następnym celem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    cherrystable.blogspot.com
    Unique

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, przekonałam się do niego dzięki Tobie :) Wcześniej nie podobały mi się koreczki, a teraz uważam je za atut modelu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę jednak Mon Gamin'a ;) A czy on się tak mieni w rzeczywistości, jak na zdjęciach promocyjnych? O.o
    Znów pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak błyszczący jak na promocyjnym, całkiem ładnie wygląda :)

      Usuń
  6. Mold prześliczny i chętnie bym przygarnęła, ale raczej jako Cedrica albo Ideala ;).Cóż, nie jestem zwolenniczką takich "zwykłych" maści :P.Za to pozę ma świetną i nawet podstawka przezroczysta, więc nie powinna zbytnio wadzić ^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to to będzie już na pewno mój kolejny cel :'). Tylko czemu już nie mam pieniędzy?! >____<

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak... Mogłabym mieć jego i Don't Look za jednym razem, ale ich już nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy dostawa tego pięknika??? Tak bym go chciała mieć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będą dostawy koników ? *-* Mam zamiar zakupić kilka a dokładniej to don't look, flexi'ego i Totka :P Mam też chrapkę na Gypsy'iego i Harleya ale nie mogę się zdecydować, jak to ja :D A ty wybrała byś jakie 3 ? :D
    ( i tak kupię wszystkie ale tak na 1 raz ::'') )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro jest dostawa i Flexible przyjeżdża :) Ja wybrałabym Totka, Gypsy i Dont (ale 2 pierwsze już mam...) Flexi też cudny. No i oczywiście Zip je goni ;) Też mam zawsze problem z wyborem :D

      Usuń
    2. A na gypsiego ogłowie i siodło wejdzie ? :D

      Usuń
    3. Chcę zamówić jeszcze dzisiaj w monocerusie i nie wiem :/ Na razie wybrałam Dont look i Harleya ( ale Harley dla koleżanki na urodziny ) i jeszcze zastanawiam się czy wziąć Totka, Gypsiego czy Flexible :P Dlatego właśnie pytam czy na gypsiego wejdzie ogłowie i siodło, z siodłem chyba nie powinno być problemów, a z ogłowiem ? Martwi mnie ta jego rozwiana grzywa bo jak ma wejść naczółek i nagłówek ? :P Az Totkiem i Flexi'm to tak: Flexi ma taką piękną poze i wgl. cały jest piękny a Totek taki zwykły, kary z pięknym pyszczkiem *-* No i teraz pytanie: Gypsie, Totek czy może Flexi ? :'')

      Usuń
    4. Siodło na Gypsy wejdzie. Ogłowie musi mieć sporą regulację. Myślę, że jednak Totek bije ich na głowę realizmem ;) Ale to Ty wybierasz :) Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Wybrałam Totka i Dont C: Szykuje już dla nich siodła oraz dla Totka nową właścicielkę, Megan C; Za chwilkę zamawiam :) Jaki czas realizacji zamówienia kurierem, pobranie ? :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    6. Jeśli zamówisz dziś za pobraniem, to jutro wysyłam i w piątek kurier powinien być u Ciebie :)

      Usuń
    7. Zamawiam tak mniej więcej za 30 min C:

      Usuń
    8. Ehh... jak zawsze wszystko nie po mojej myśli.. okazało się, że wyjeżdżam i nie będzie miał kto przyjąć paczki do siebie.. Moje smutne życie :P Mam nadzieję, że 28.07 Totek, Dont i Harley jeszcze będą ^_^

      Usuń
    9. Możesz kupić teraz, a wyślę paczkę, jak już będziesz w domu. Ale to od Ciebie zależy :) Pozdrawiam!

      Usuń
    10. O, to świetnie zamawiam dzisiaj!! :) W takim razie chciała bym, żeby zamówienie doszło 1 sierpnia, da radę tak? :) Może ustalimy wszystko w wiad. prywatnej ? C:

      Usuń
    11. Napisz proszę na mail do mnie CapricornMeadow@gmail.com albo na FB :)

      Usuń
    12. Postaram się zamówić o 15, w mailu podam dane kiedy jaka i gdzie przesyłka ma dojść C: Mogę prosić o e-mail ? :D

      Usuń
    13. Ehh napiszę na email :)

      Usuń
  11. Dziś go najprawdopodobniej zamawiam:-)
    P.S. Nie wiedziałam że jest wałachem i że w zestawie są nauszniki

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście w oficjalnym sklepie breyera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój sklep też jest oficjalny... sklep.monocerus.pl

      Usuń
    2. Nie wiedziałam że masz sklep

      Usuń
    3. To teraz już wiesz :)
      Z boku postów są przecież banery odsyłające na sklep ;)

      Usuń
  13. A to prawda, że flexible jest w 2015 wycofywany ? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki on piękny! Na 100% będzie u mnie na urodziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)