środa, 29 kwietnia 2015

Breyer Classics - Kasztanowata klacz rasy Morgan nr 928

Figurka konia Breyer Classics - kasztanowata klacz rasy Morgan numer katalogowy 928



Mold klaczy wyrzeźbiony jest przez Kristinę Lucas Francis i jest stosunkowo młody, bo ukazał się po raz pierwszy w roku 2013 jako siwy Koń Roku Mariah.
Nie będę figurki dokładnie opisywać, bo zrobiłam to już w poście o wersji karej, która sprzedawana jest razem ze źrebakiem: Morgan klacz i źrebię



Wydaje mi się że w tym jasnym odcieniu kasztana klaczka też ładnie wygląda.


Jakby ktoś kolekcjonował tylko jeden model, ale za to w różnych malowaniach (czyli robił tak zwane "conga"), to mógłby już mieć 3 modele ;)


Ja chyba jednak wybrałabym klacz karą.

Na ostatnim zdjęciu klacz ładnie wyszła - taka trochę ciekawska ;)


Pozdrawiam i zapraszam do sklepu z innymi końmi Breyer Classic :)

11 komentarzy:

  1. ogólnie nie lubie classics i ta klacz nie jest w mim guście ale nie jest aż tak żle mi też bodoba się kara

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę karą wersję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    cherrystable.blogspot.com (mogłabyś umieścić nasz blog na pasku blogów?)
    Unique

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna klacz :) W tej wersji najbardziej mi się podoba :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    horses-models-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest ładna, ale nic więcej. Przeszkadza mi ogon, ma za mało detali jak na tak dużą skalę.

    OdpowiedzUsuń
  5. jako koń roku bardziej mi się podobał ten mold :P ale jest całkiem okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kara bije według mnie wszystkie inne wersje na głowę. Ta mi się najmniej podoba :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam wciąż się nie przekonałam, a jeśli już to wyznaję maść siwą.Cóż :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. No, całkiem niezła klacz...
    Capricorn, a kiedy będą nowe dostawy w sklepie? Bo chciałabym kupić breyer Pinto Grullo, bo straasznie mi się podoba (a żadnego breyer'a nie mam), a egzemplarzy nie ma... Chociaż nie wiem, czy kupię, i czy akurat w tym sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po niedzieli zaglądaj. Pinto nie wiem, czy jeszcze będzie, ale możliwe :)

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)