wtorek, 10 marca 2015

Smok

Dziś trochę o czymś innym -

niektórzy mają Szczerbatka, u mnie mieszka Nocna Furia ;)

A co to za dziwadło?
Nocna Furia ma składane skrzydła...



...oraz otwierany pysk, bo zieje ogniem plazmą, jak się ją naciśnie na wyrostki na głowie.


Smok jest z twardego plastiku, tylko ogon ma trochę gumowy i można go w pewnym zakresie wyginać. Fotki nienajlepsze, bo mało miejsca mam, ale wypuszczę potwora na dwór i zrobię sesję.

Mój pies się go boi XD

Pozdrawiam - jutro "koński wpis" :)

P.S.
Zbliżamy się do 200 000 wyświetleń! Może jakąś rozdawajkę z tej okazji?

19 komentarzy:

  1. Skąd wytrzasnęłaś Nocną Furię? :O Będzie można kupić ją w sklepie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Nocna Furia "zieje" nie ogniem, a plazmą ;) Drobna poprawka :D

      Usuń
    2. Nie, to akurat moja prywatna - znalazłam ją na aukcjach internetowych.

      Usuń
    3. Dzięki za poprawkę - film oglądałam już dawno i nie wszystko pamiętam. Coś mi właśnie nie pasował kolor tego ognia - musiałby być bardzo gorący ;)

      Usuń
  2. Ja mam jej miniaturową wersję, ale nie zieje plazmą XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zwierz^^ gratuluję tyyylu wejść !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tyle wejść :o ja tyle w 200 000 lat nie uzbieram:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie tyle wejść :o. Smok jest świetny :3
    Pozdrawiam: mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje tylu wejść!
    Śliczny smok

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza fotka jest super :) Jakby Tiner tam krzyczal "A kysz, potworku!".

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę, że u Ciebie zamieszkał kolega mojego Szczerbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Szczerbatek :)
    Widzę, że na Monocerusie kolejne nowości =D kiedy ich opis???
    Liczę na porównanie Perszerona Kinga z Brookside Magnumem ;)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaki fajny :D!Uśmiech i oczy to ma trochę jak kot z Cheshire xD.
    Nie dziwię się twojemu psu, toż to straszna bestia :P!
    Chętnie bym takiego przygarnęła na swoje półki ^^.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny ^.^ Uroczy Szczerbat :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z czego zrobiłaś 'podłoże'? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu wejść!!! A zdjęcia nocnej furii wspaniałe!!! ( Też mam jego miniaturową wersję :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)