wtorek, 3 marca 2015

Schleich - Berneńskie psy pasterskie

Dziś dwie figurki psów Schleich - nowości 2014 - szczeniak berneńczyka nr 16398 (Berneński pies pasterski) oraz jego mama nr 16397.


Psy wykonane są w skali pasującej do figurek ludzi Schleich.


Suka stoi wyprostowana z zamkniętym pyskiem i oczekuje na rozkazy opiekuna...


natomiast szczeniaczek zaprasza do zabawy.


Przecież nie można tylko pracować ;)


Psy są dobrze pomalowane, nie dają mi spokoju tylko ich oczy - znów takie kosmiczne, czarne i ogromne. Starsza figurka miała oczy brązowe z czarną źrenicą, choć trzeba przyznać, że większego psa łatwiej jest pomalować.


A tu jeszcze poprzedni model uśmiechniętego berneńczyka wielkości małego kuca ;)


Dziś krótko i treściwie, ale nadal mam lenia ogromnego... A tu jeszcze wiosenna pogoda się skończyła, a przyszła prawdziwa marcowa - 10 min słońca, a potem 5 min śnieżycy. A jak jest u Was?

Pozdrawiam gorąco!

12 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Jakie śliczne, takie psy stajenne.
    U mnie nn
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam samca psa bernenskiego psa pasterskiego tylko,że on jest już wycofany ;) Te mają słodkie mordki :D Gdy będziesz miała chwilkę to wpadnij do mnie ;): mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pieski^^ Bardzo podoba mi się szczenię - takie słodkie i niewinne. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie pieski^^ U mnie także pogoda nie dopisuje :( Dzisiaj świeciło słońce i padał deszcz w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej :) Fajnie, że wróciłaś, najgorzej się przemóc do działania, później jakoś leci. U nas w poniedziałek była kolejno - ładna, wiosenna pogoda, tylko chodzić bez kurtki! następnie deszcz, grad (gdzie jest moja parasolka?!) i okropnie zimny wiatr, nic dziwnego że dzisiaj boli mnie głowa. Przewiało mnie zanim zdarzyłam wyschnąć.
    Trzymaj się i nie daj się chandrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Muszę wreszcie zakupić więcej psowatych :3
    Zapraszam do mnie na n/n :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sama pogoda:P Ja mam szczeniaka tylko w innym malowaniu.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne psiaki!Naprawdę słodziutkie!Fajny opis;)
    Kiedy praca na konek???

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kudłacze :D!Postarali się z rzeźbą sierści, cudo!No i miło oczywiście, że odpowiednia skala :P.Ale coś mi nie daje spokoju w widoku pyska suczki od przodu.Jakoś tak...dziwnie xd.
    U mnie czasami jeszcze przymrozki rano, ale generalnie śliczne słoneczko do zdjęć <3.Chciałabym tylko, żeby się ociepliło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie piesie :) jednak nie daje mi spokoju dlaczego są nieproponcjonalne w porównania do poprzednika??? Zgodzę się że suczki są niższe ale że aż tak? Jednak to nie zmienia faktu, że są przeurocze ;) ;) No może się u mnie pojawią. Pozdrawiam I.Kolekcjonerka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)