piątek, 13 lutego 2015

Star Stable Online - kod walentynkowy

Jak już pewnie wiele osób wie, z okazji Walentynek twórcy Star Stable Online postanowili podarować nam 200 Star Coins do wykorzystania na głupoty ;)

Aby je otrzymać, należy wpisać na stronie internetowej po zalogowaniu kod:

SSOHEARTU2015

Kod do wykorzystania w ten weekend tylko! Potem już nie zadziała.



Łapcie jeszcze fotkę WildTrouble:


A tutaj mój nowy koń rasy fiord norweski - NorthStar. Chyba 2 dni się zastanawiałam, jaką maść wybrać i w końcu wzięłam rudego XD


Dla fiordów są przewidziane różne fryzury - można im wyciąć grzywę w trójkąty lub w serduszka, ale ja najbardziej lubię standardowy, ciemniejszy pasek nad jaśniejszymi włosami.

Pozdrawiam Walentynkowo!   <3 <3 <3

3 komentarze:

  1. Jej, pierwszy raz jestem pierwsza :D
    Też Cię pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super :3 śliczne masz konie! :D
    Walentynki na Star Stable - coś pięknego ^^
    Te 200 Sc wykorzystam na kupno nowego konia :3
    Mnie też możesz znaleźć na SSO - nazywam się Paula Shadowmountain - jeśli chcesz zaprosić mnie do znajomych napisz na poczcie :*

    Pozdrówki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki tym sc kupiłam nowego konia z aktualizacji :D

    ~ Ania Greenstar na SSO

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)