wtorek, 17 lutego 2015

SSO - filmik - koń fiordzki

Po dłuuuuugiej przerwie wracam do nagrywania filmów z gry Star Stable Online. Muszę na nowo poznać obsługę programów do nagrywania i edycji filmów, ale szybko mi się wszystko przypomina.

Dziś prezentacja konia rasy fiord norweski, czyli krótki filmik pokazujący konia: jak wygląda i jak się porusza różnymi chodami.

Oczywiście zapomniałam, że to jeszcze film trzeba przesłać na YouTube... chyba za 30 min będzie? Dłużej jak godzina, to chyba nie potrwa... (Wgrywał się 2,5 h - ale można oglądać w HD ;) )

Zdjęcie na zachętę ;)


Co ja myślę o fiordach w grze SSO?
Trochę nie podoba mi się, jak się ruszają. Chyba najładniej poruszają się araby. Fiordy mają takie jakieś za płaskie kopyta, i w ogóle coś nie tak z nogami tylnymi. Ale jak się założy owijki, to nie jest tak tragicznie ;)
Za to pyszczek mają bardzo sympatyczny.

I jak się kupuje fiorda, to ma on od razu siodło, czaprak i uzdę. Można też kupić wytrenowanego na 10 poziomie, jeśli dobrze pamiętam, ale oczywiście jest on dużo droższy. I wtedy nie można wybrać maści, bo ten nauczony jest tylko bułany.

Mój ma na imię NorthStar i jest maści rudo-bułanej ;)


Miłego oglądania :)

6 komentarzy:

  1. Hmm... Mi tam chód fiorda najbardziej się podoba, chociaż na koniach się nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chód tak, tylko poszczególne części ciała się tak dziwnie poruszają ;)

      Usuń
  2. A tam, mi koni wygląd w sso nie przeszkadza, byle szybkie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym pograć sobie w Star Stable, ale trochę szkoda mi na to pieniędzy.
    Fiord w grze jest śliczny a na filmik czekam z niecierpliwością. Naprawdę przydatny dla graczy ;)
    Twój koń ma cudną maść.
    Ja bym kupiła też tego zwykłego, bo podobno te treningi są całkiem fajne. ;)

    Zapraszam do komentowania:
    http://sage-servant.blogspot.com/
    Będę wpadać regularnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie tej gry,bo trzeba za granie w nią płacić -,-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)