czwartek, 5 lutego 2015

Schleich - oślica i czarna owca

Nie samymi końmi człowiek żyje ;)
Dziś dwie figurki firmy Schleich z serii farma: osioł, a właściwie oślica numer katalogowy 13772 oraz czarna owca o numerze katalogowym 13785. Obydwa zwierzaki to nowości 2015 roku.



Najpierw zobaczmy klacz osła domowego. Bardzo sympatyczna mordka, jak widać na zdjęciu wyżej. Ma zwichrzoną sierść, zaznaczone strzałki i wielgaśne uszy ;) Namalowana jest pręga na barku oraz grzbietowa, nie wiem tylko czemu ta druga kończy się na zadzie, a nie przechodzi dalej na ogon.


Ośliczka jest ładnie zrobiona. Można mieć zastrzeżenia do lewej tylnej nogi, ale i tak ładniej to wygląda niż na zdjęciu promo. Razem ze źrebakiem tworzą ładną parkę.


A teraz czarna owca - jak tylko ją zobaczyłam, to postanowiłam ją zobaczyć na żywo, ponieważ na zdjęciu promocyjnym wygląda jak mały czarny diabełek ;) A to z tego powodu, ze ma pomarańczowe oczy z pionową źrenicą, jak kot. Macie owce? Wiecie, jakie mają oczy? Co do koloru się nie wypowiem, ale źrenice te parzystokopytne ssaki mają takie, jak konie, czyli POZIOME! Ktoś tu czegoś nie dopatrzył droga firmo Schleich ;)


Ale owieczce wybaczamy, bo jest puchata i czarna i na pewno wyróżnia się ze stada. A po oczach widać, że niezłe z niej ziółko - w końcu to "Czarna Owca" :D


Obydwa zwierzaki można zakupić TUTAJ - polecam :)

Pozdrawiam Was!

6 komentarzy:

  1. Oj, czarniutka się u mnie zjawi, choćby ze względu na same oczyska! Takie typowo dla Ciemnej Strony ;) Ja za takimi źrenicami jestem jak najbardziej za, pomimo że nie są realistyczne. Gdyby miały tylko taki bardziej limonkowy odcień...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ośliczka podbiła me serce ♥ Owca też fajna. Opiszesz może białego wilka z 2015?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ośliczka prześliczna :D Może kiedyś do mnie trafi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, pewnie kiedyś do mnie trafią, ale najpierw ardenik :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te zwierzaki :D Szczególnie ośliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne :) niestety finanse trzymają mnie mocno przy zbieraniu tylko koni, bo i z tym problemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)