poniedziałek, 16 lutego 2015

Papo - Kary koń stojący dęba nr 51522

"Dębujących" modeli koni jest jak na lekarstwo, a oto jeden z nich - kary koń stojący dęba o numerze katalogowym 51522 francuskiej firmy Papo.



Jakoś nigdy nie przepadałam za końmi tej firmy, bo wydawały mi się nieproporcjonalne i bardzo "zabawkowe". Mimo tego, że figurki są w wielu ciekawych pozach, żaden koń nie trafił w mój gust. Jednak okazało się, że zawsze można znaleźć coś dla siebie, wystarczy tylko poszukać.


Koniem, który wpadł mi w oko, jest kary jak smoła ogier. Koń stoi na tylnych nogach, podpiera się oczywiście ogonem, ale dzięki przechylonej na bok głowie, poza ta nie jest sztampowa (czyli jest niepospolita).


Czarny kolor na ciele i grzywie jest przełamany białymi akcentami - koń ma 3 skarpetki i gwiazdkę na czole. Jego podkowy są pomalowane na srebrny kolor i również to dodaje mu realizmu.


Porównanie z mustangiem Schleich. Dużo bardziej podoba mi się grzywa i ogon karosza Papo, bo sądzę, że włosy układają się naturalniej.
Konie pasują do siebie rozmiarem, więc model Papo można bez problemu zaadoptować i trzymać w stadzie razem ze schleichami ;)


Prosimy więcej koni w nietypowych pozach :)

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Jej pierwsza :D
    Śliczny
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny musze go kupić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki dynamiczny, piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!Ta rozwiana grzywa i ogon, mmmm *___*.I te podkowy!Świetny model, jak dla mnie znacznie lepszy od schleichowego mustanga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny! Jestem dumną posiadaczką siwej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny *.*
    U mnie dużo nowości
    dreamstableschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super^^Kolejny śliczny konik^^same perełki kupujesz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super^^Kolejny śliczny konik^^same perełki kupujesz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny! :D Co prawda jestem posiadaczką dębującego Schleicha to i tak ogierek Papo bardziej mi się podoba. :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały ogier ;). Pomyślę nad zakupieniem go. Nie ty pierwszy go polecasz ;).
    Pozdrawiam
    Emka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnisty ^.^ Ma określoną rase?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)