środa, 4 lutego 2015

Breyer Traditional - Amazonka, siodło, derka

Breyer Traditional 525 - Show Jumper Brenda
Lalka-amazonka w skali 1:9 ubrana w oficjalny strój reprezentacji USET - United States Equestrian Team - Reprezentacji Stanów Zjednoczonych.



Lalka jest artykułowana, czyli zginają jej się stawy. Niestety nie mogę wyciągnąć jej z pudełka i sprawdzić, ale mam podobną, tylko ubraną westernowo - opis w tym poście.

Brenda ma niebiesko-zielone oczy i blond włosy spięte w kucyk oraz przyjazną twarz.
W ręce trzyma palcat, ma też w wyposażeniu toczek jeździecki. Ubrana jest w czerwony frak z emblematem USA, białe bryczesy ze wzmocnieniem na kolanach i czarne wysokie buty jeździeckie.
Pod szyją ma jakieś dziwne kółko - nie wiecie może, co to jest? Nie znam się na ubraniach na zawody :(


Breyer Traditional 2464 - English Devon Hunt Seat Saddle
Dwukolorowe brązowe siodło jeździeckie do jazdy w stylu angielskim. Jeśli się nie mylę, to jest to siodło skokowe.

Jak pisałam kiedyś w relacji ze spotkania z dystrybutorem Breyer, na którym byłam w czerwcu - siodło jest piękne! Żałuję, że dostałam do sklepu tylko jedną sztukę, ale to ostatnia sztuka z hurtowni. Mam nadzieję, że w nowej dostawie te siodła jeszcze przypłyną.


Siodło jest skórzane, a poduszki kolanowe i siedzisko jest z jaśniejszej skórki. Strzemiona są metalowe, a puśliska można regulować jak w prawdziwym siodle. Również popręg jest regulowany i na zapięcie, jakie można zobaczyć przy paskach np. - taka sprzączka z bolcem. Z przodu znajdują się sprzączki do przypinania napierśnika.
Do siodła dołączony jest biały wycięty czaprak z"baranka", a całość jest osadzona na tekturowym stojaku do siodeł.


Breyer Traditional 3947 - Blue Blanket and Shipping Boots
Niebieski zestaw - pikowana derka i ochraniacze transportowe. Wszystko zapinane na rzepy i obszyte białą lamówką. Dodatkowo na boku derki jest logo firmowe "Breyer".
Derka ma u góry długość około 14 cm, u dołu około 20-22 cm, bo jest wycięta na okrągło.


Koło godziny 21, te rzeczy powinny być już w sklepie do kupienia.

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy. Siodlo śliczne jak prawdziwe :D Ma wszystkie detale,a derka z ochraniaczami świetna ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar kupić sobie takie tylko w skali classic :)
    Teraz mój blog jest dostępny pod adresem - http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brenda jest naprawdę w porządku porównując do innych amazonek.Mnie też zastanawia co to za kółko pod szyją O.o
    Siodło jest cudowne!Te strzemiona i regulacje *___* Jeśli kiedyś sobie sprawię jakiegoś Breyera o jasnej maści to będę musiała się zaopatrzyć w to siodełko :).
    Derka też ładniutka, chociaż te ochraniacze mnie trochę odstraszają, ale derkę bym kupiła :>.
    Fajnie, że Breyer robi takie realistyczne rzeczy, nie trzeba samemu tracić nerwów, palców i czasu na dłubanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgaduję, że to kółko to spinka do plastronu, ale to tak z dużą dozą nadinterpretacji ;).
    www.larositastable.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do siodła to nie jest.... za płaskie? przedni łęk całkiem leży, nie jest zaokrąglony, poduszki nie są uwypuklone, tylny łęk jest za mało podniesiony i wydaje mi się, że nie ma tam paneli, a jeśli są to chyba też płaskie... Jestem trochę zdezorientowana, bo wszyscy piszą, że ładne, a ja gdybym takie zrobiła to nie była bym z siebie zadowolona... może tylko na zdjęciach niekorzystnie wyszło i w rzeczywistości jest ładne... sama już nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ono jest płaskie, a poduszek w ogóle nie ma... ale ja porównuję do siodła, które kiedyś kupiłam razem z lalką i koniem, które jest... no całkowity plaskacz ;) http://3.bp.blogspot.com/-RXUcIztP-kw/USEgbXaIlBI/AAAAAAAAAt0/n_MglfKL4UM/s1600/breyeramazonka01.jpg
      Do Twoich to nie porównuję w ogóle - nie ma co porównywać XD

      Usuń
    2. oh, to mi ulżyło bardzo, że dobrze widzę, jak człowiek przeczyta parę razy inną opinię, to zaczyna wątpić, czy myśli słusznie :), a to siodło z linka rzeczywiście ekstra płaskie, jakby je ktoś wyprasował :) zgadzam się w pełni, że w takim porównaniu siodło z tego posta wypada o niebo lepiej ;), pozdrawiam

      Usuń
  6. Heh, twój sklep jest dla mnie jak lodówka- wychodzę co 5 minut i nic nie ma. Jak już coś jest to taki zaciesz :)
    Siodełko jest nawet fajne. Nawet, ponieważ popręg jest do kitu ;_; przynajmniej dla mnie, bo jest (z tego co widziałam) baaardzo długi i chyba zapinany na rzep. Ale poza tym ma wiele detali, no ja sama raczej poczekam dość długo, nim dorównam takiej... Szczegółowości (?)
    Brenda mi się baaardzo podoba: "Mamo, już nie chcę 150 zł... Chcę 250 bo doszła taka fajna lalka". Niestety nie pomogę w rozwiązaniu zagadki "czo to za kółko na szyi". Możlewe że tak dla ozdoby ;)
    A co do tego zestawu (derka i ochraniacze) to nigdy mi się nie podobał...
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popręg ma dziurki i jest zapinany jak paski - na sprzączki z bolcem :)

      Usuń
    2. To możliwe że widziałam jakieś inne z breyera... Ale mogłoby być mniej płaskie.

      Usuń
    3. Może widziałaś to moje, które przyjechało z Mirabelką - ono jest na rzep i bez regulowania.

      Usuń
  7. Mój Totek z dumą nosi derkę i ochraniacze, na zmianę z Topsailsem :Do
    Muszę koniecznie zaopatrzyć się w amazonkę, siodło i ogłowie, to zgroza, że nie mam jeszcze takich akcesoria dla Tradów.. Tylko najpierw potrzebna kasa..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ^^ amazonka ma śliczny 'angielski' strój do jazdy konnej. Siodło super - tylko takie płaskie - mało profilowane. Derka i ochraniacze transportowe - cudo, cudo, cudo! Może niedługo jak 'przybłąka' się do mnie jakiś Breyer zakupię mu ostatni zestaw.

    Pozdrawiam! :3

    http://dreamsmeadow3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna amazonka, ja osobiście wolę jednak moją :D Piękne siodło, a derka i ochraniacze jeszcze piękniejsze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)