sobota, 13 września 2014

Wozy i nie tylko

Pokażę Wam, co zakupiłam ostatnio na rynku. Niestety Pan, który tworzy te cudowności powiedział, że nie nadąża z robotą, dlatego nie udało mi się kupić wszystkiego, co chciałam :(

Niektóre rzeczy są już zamówione, ale kilka będzie na sprzedaż. Najpierw muszę wszystko ogarnąć i zastanowić się też, co zostawić sobie. Jak już posortuję, to ogłoszę na blogu i poproszę, żebyście się zgłaszali.

Studnia (zamówiona):

Jest w pełni funkcjonalna - korbka się kręci, łańcuch się nawija. Tak wygląda ze schleichami:

Żuraw, też działa (zamówiony):

Wóz drabiniasty. Trochę dłuższy od poprzednich i przeplatany. Ten zostaje u mnie, nie jest na sprzedaż:

Wóz na drewno (zamówiony):

Taczki - z desek i zwykła). Jak widać idealnie nadają się na odpoczynek po dniu pracy ;)

Masa drobnicy. Większość na sprzedaż. Niestety nie było skrzynek na narzędzia, ale mam pomysł jak je wykonać, więc będzie tutorial :)

6 komentarzy:

  1. Wóz drabiniasty - cudo! Na następny raz też mi taki załatw.
    konietopasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoojo *.* Ile cudnych rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na ogłoszenie co na sprzedaż *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne ;) U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy.
    Mam nadzieję, że jest miarka na paszę, bo jeśli jest to z chęcią kupię :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...Zazdroszczę temu Panu co to wszystko robi talentu O.o Takie cuda D:
    Czekam na tutka ze skrzynkami :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)