niedziela, 24 sierpnia 2014

Drugie urodziny bloga!

Dziś mijają dwa lata odkąd zaczęłam prowadzić tego bloga :)


Chciałam Wam gorąco podziękować za ponad 111 000 wejść, które udało mi się zdobyć przez te dwa lata. Jak możecie przeczytać w poście na pierwsze urodziny bloga, wtedy było to około 20 000 -  ponad 90 000 zostało "nabitych" w drugim roku! Jesteście Wspaniali!


Równocześnie chciałam przeprosić za to, że ostatnio trochę bloga zaniedbałam. Składa się na to kilka czynników, ale chyba najbardziej to, że wakacje strasznie mnie rozleniwiły. Obiecuję poprawę w przyszłym miesiącu ;)


Kolejnym powodem jest to, że moja kolekcja trochę przystopowała ostatnimi czasy. Niestety na drugą rocznicę nie udało mi się zdobyć żadnego Specjalnego modelu... Ale mam parę koniowatych do pokazania, które dotarły do mnie wcześniej. Jednym z nich jest koń, którego możecie zobaczyć na pierwszej fotce, mam też jeszcze jednego customa od Dark Pegasusa, a także konia i jeźdźców zakupione na targu staroci (nie są to modele). Pojawią się wkrótce na blogu.


Jeszcze raz ogromnie Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze - każdy wiele dla mnie znaczy. Dzięki temu wiem, że ktoś w ogóle czyta to, co piszę. Albo przynajmniej ogląda zdjęcia ;)

Pozdrawiam Was!

25 komentarzy:

  1. 100 lat ! Heheheh. Gratuluję tylu wyświetleń!
    Już nie mogę się doczekać następnych postów!
    Pozdrawiam.

    dreamstableschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki - życzę kolejnych milionów odwiedzin bloga i kolejnych lat z nami ! Co tu więcej powiedzieć - Najlepszego i tyle !

    OdpowiedzUsuń
  3. To już drugi rok? O.o przecież, przecież dopiero co był pierwszy! Jak ten czas leci :D

    Gratuluję kolejnego roczku i tylu wyświetleń :)

    No i życzę dalszych sukcesów i kolejnych roczków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego .
    Ten blog z roku na rok jest coraz lepszy :) . Zrobiłaś swietne zdjecia konikom do twarzy w tych czapkach .
    Widać ze uroczystość na calego :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapału i pomysłów na kolejny rok!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale szybko zleciało ! :')
    Naj Naj Naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja zapomniałam o urodzinach mojego bloga? *cisza...* Tak, tylko ja. xD
    Noo, to 100 lat i dalszych sukcesów w blogowaniu!!! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Życzę Ci jeszcze więcej wytrwałości i przyjemności z pisania bloga :)
    Zdjęcia są prześliczne :)

    PS U mnie nowy wpis, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, sto lat :D!To dalszej wytrwałośći, weny twórczej, czerpania przyjemności z pisania i jeszcze więcej komentarzy i odwiedzin :D.
    Hm, widzę, że w stadku impreza na całego xD.
    Jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Żeby następne lata też były tak obfite w wpisy i wyświetlenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat życzę ! :)
    PS: u mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, gratulki! Tyle wyświetleń! Ja Ci życzę dalszego owocnego pisania postów (miałam dodać "ciekawe" ale zawsze takie są :D). A swoją drogą te czapeczki są mega słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ! Życzę ci 10 razy tyle wyświetleń bloga !

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie konkurs ztej okazji ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat! Sto lat!
    Gratuluję drugiego roczka, trochę potrwa nim ja będę świętować pierwsze urodzinki :3
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego! I gratuluję takiego sukcesu!
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione życzenia :P
    Gratuluje wspaniałego bloga oby tak dalej!!
    mario-schleich.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Lekkie spóźnienie...
    Gratuluję! Mam nadzieję, że będziesz z nami dalej jak najdłużej. Życzę Ci dalszych sukcesów i trzy razy większej liczby wyświetleń na następny rok.
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego ! :D I oby dalej Ci sie tak układało. :) Dalszych sukcesów. Pozdrawiam :3
    Zapraszam : schleich-stajnia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego!
    Mogę się o coś spytać,?
    Ile masz modeli?

    OdpowiedzUsuń
  22. Stówka! :D Jak najwięcej urodzin i modeli na półkach :D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszego!
    Chyba jeszcze niegdy nie napisałam (a powinnam), że masz naprawdę świetny blog!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)