wtorek, 15 lipca 2014

Papierowy katalog figurek Schleich

Nie wiem, czy pokazywałam go kiedyś na blogu? Chyba nie. Jakiś uważny obserwator wypatrzył tę książkę na półce w filmiku, w którym widać moją kolekcję modeli koni.
GASCHer's Catalog
Collector's Guide for Schleich Animals

Dwujęzyczny katalog figurek zwierząt firmy Schleich od początku do roku 2009 (po angielsku i niemiecku; nie ma w nim figurek Smerfów ani serii Bayala).


Na zdjęciu niżej, po prawej stronie, widać mini figurki Schleich, które były kiedyś dodawane do jajek niespodzianek. Macie może takie? Ja mam jamnika i owieczkę. Miałam też kiedyś zająca. Nawet nie wiedziałam, że to Schleich :)
Książka przyjechała do mnie z Anglii. Zakupił ją na moją prośbę kolega, który przebywał w Londynie. Kosztowała 19,80 Euro i pamiętam, że miałam dylemat, czy kupić ją, czy może figurkę firmy Breyer...

Książka mi się przydała, bo pokazuje figurki koni od samego początku, gdy były produkowane. Dzięki niej możecie teraz oglądać katalog Schleich na ModeleKoni.pl.
Przy zdjęciu każdej figurki napisano, w jakich latach była produkowana. Jest też szacunkowa cena egzemplarza kolekcjonerskiego, czyli figurki nieporysowanej, w dobrym stanie. Oczywiście te ceny są tylko orientacyjne - bo cena zależy tak naprawdę od tego, ile ktoś chce za nią zapłacić ;)
Jak widzicie, Schleich już dawno produkował narzędzia stajenne. Jest też kilka rodzajów stajni, obory, stodoły oraz klatki i kamienie do wyposażenia zoo.
Czasami jeszcze katalog można znaleźć na ebay. Nie wiem, czy są jakieś nowsze wydania. Fajnie, jakby jeszcze kiedyś taki zbiór wydali, bo książka taka jest nieocenioną pomocą dla kolekcjonera.

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. ale fajny :) w Londynie powiadasz? kurcze jak ja tęsknię za tym miastem... <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, świetna! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny. Też by mi się taki przydał.

    www.greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny katalog, rzeczywiście przydatny, ale szczerze powiedziawszy ja bym go nie kupiła, wolałabym breyerka albo parę little-bitsów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, ale wolę bezpłatnie skorzystać z internetowych schleichowych ''katalogów'', gdzie mają wszystkie informacje jak w tym katalogu prócz cen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten katalog <3 .
    Też taki chce :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie, aczkolwiek wybrałabym breyera :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faajny gadżet, taki katalog ;).
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)