wtorek, 22 lipca 2014

100 000 wyświetleń!

Po opublikowaniu wczorajszego posta stuknęło 100 tysięcy wyświetleń!

DZIĘKUJĘ WAM!


Dziękuję, że tu przychodzicie, czytacie, czasem nawet komentujecie. Dzięki Wam, ten blog żyje :) Mam nadzieję, że będziecie wpadać nadal, zapraszam :)

Niestety nie miałam czasu, aby coś specjalnego przygotować, nie spodziewałam się, że 100000 wypadnie tak szybko, jeszcze przed drugimi urodzinami bloga :)

Ale urodziny bloga są już niedługo, bo 24 sierpnia. Planuję zrobić coś specjalnego, czyli jakiś konkurs lub rozdawajkę? Co wolicie?

Po co pytam, i tak wiem, jaka będzie odpowiedź ;)

Dziś tylko dwie fotki na życzenie czytelniczki porównujące konie Breyer: Spirit, Big Chex To Cash, Totilas i Zenyatta. Nie mam niestety Hickstead'a.


Ktoś mnie jeszcze prosił o zrobienie fotek całego regału z modelami. Zrobię to, ale najpierw muszę trochę poprzestawiać figurki.

Pozdrawiam Was i jeszcze raz dziękuję :-D

16 komentarzy:

  1. Wow naprawdę dużo, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle O.o Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ja tyle bym miała w 100 000 lat :).a ja konkurs bym wolałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogłabyś dla mnie porównać wszystkie kuce i niskie konie ze sobą?
    Czyli Spirita, Mirabelkę, Czekoladkę i Magnuma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, konkurs czy rozdawajka, mnie tam obojętne, ale chyba lepszy konkurs:p
    Foto Hicksteada obok Zen mam więc mogę wstawić do porównania.

    Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję.
    http://stadninaschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje,mój blog zaraz będzie świętował tysiąc wyświetleń,a ty masz 100 000.
    PS.Wczoraj zajrzałam tu poraz 100 100.

    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Też bym chciała mieć tyle wyświetleń :3 Ja osobiście wolę rozdawajkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu wyświetleń!

    PS U mnie nowy wpis (nie wiem, czy już go widziałaś) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację tylu wyświetlonek :)
    Dziękuję za porównanie , bo Totek urzekł moje serce . Niedługo muszę go kupić ;) .
    A i możesz zrobić fotki :)
    Wpadnij do mnie , bo dawno Cię nie było jest n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje :D! Zasługujesz na to i jeszcze więcej :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. A dałabyś foty poruwnywające tota z ogierem hanowerskim Collecty ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)