czwartek, 8 maja 2014

Spirit fotos

Niezapominajki dla Was :)
Forget-me-nots for You :)
Kilka zdjęć Spirita z innymi końmi Breyer Traditional.
Some pictures of Spirit with other Breyer Traditional horses.

Big Chex To Cash (Czesio):

Big Chex, Spirit, GG Valentine (Walentyna):

Spirit, Ravel:
Zdjęcia z Photobucketa wrócą po 10 maja. Już się nie mogę doczekać... Wtedy zmienię ich położenie i już nie będą znikać. Mam nadzieję.
Fotos from the Photobucket will return on 10th of May. I can't wait... Then I'm going to change their location and they will never vanish again. I hope.

Pozdrawiam! - See you!

22 komentarze:

  1. Śliczny jest. Szkoda, że ciut podniszczony, ale i tak ładny. :) Piękne zdjęcia. :) Niezapominajki. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hej Savana !!!! Uwielbiam twój blog !!!
      szkoda tylko że capricorn go nie poleca :(((((((((

      Usuń
    2. No bo dopiero jeden wpis był :)

      Usuń
  3. Śliczny, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! i dziękuje za wpisanie na listę polecanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. On jest cudowny . A powiesz mi gdzie go kupilas i za ile ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Spirit uroczy, niezapominajki śliczniutkie, a zdjęcia? A zdjęcia jak zwykle przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurrczee...Jaki on jest łaadnyyy! D: Aż mnie dziw bierze, bo to bajkowa postać i zwykle idę na naturalizm, a tu proszę! To chyba Twoje zdjecia tak go upiększają!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się uda zrobić taką fotkę, że wszystko jest na niej ładniejsze :)

      Usuń
  8. Śliczny ten koniś. Kochałam bajkę i jego też uwielbiam, mimo, że nie przypomina tu prawdziwego konia, a tego rysowanego z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spirit jest cudowny ^^ Śliczne zdjęcia :D Pozdrawiam !
    Zapraszam tutaj ----> http://schleich-stajnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, bardzo ładne zdjęcia, ale mało ich!!!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest większy niż myślałam. Nigdy nie był na mojej chciejliście, ale wcale się nie dziwię, ze komuś się podoba. W sumie jak oglądam mold to tak sobie myślę, że wersja Padre mogłaby mi się w sumie całkiem spodobać... Ale chyba musiałabym najpierw obejrzeć go na żywo.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i have 2 spirits but i conga the spirit mold i have 15 of the mold

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)