poniedziałek, 31 marca 2014

Star Stable Online - cz. 2

Przed przeczytaniem tego posta, proponuję zapoznać się z poprzednim o tej grze: POST TUTAJ Oczywiście, Ci co wiedzą, o co chodzi w SSO, nie muszą. W sumie, to nikt nie musi ;)

W Star Stable Online gram od 2 tygodni, więc postanowiłam napisać, co sądzę o grze po tym czasie.

Jak widzicie, wykonując codzienne questy dorobiłam się małego majątku ;) i kupiłam parę rzeczy. A dokładnie: westernowe siodło, czaprak, uzdę, zielone buty oraz toczek i rękawiczki. Chciałam jeszcze zakupić zielone spodnie, ale są strasznie drogie.
Tak jak mówiliście, gra po osiągnięciu czwartego poziomu staje się nudna. Nie ma żadnych nowych wyzwań oprócz questa, gdzie trzeba przynieść kowalowi drwa na opał. Niestety zdarza się to tylko raz w tygodniu.
Codzienne zadania to sprzątanie boksów oraz karmienie koni w stajniach Moorland i Fort Pinta, a także trzy wyścigi dookoła Moorland. Nie ma tego zbyt wiele.
Również darmowy świat nie jest zbyt rozległy. Podobało mi się natomiast to, że zmieniały się pory dnia. Muszę spróbować zalogować się późno w nocy, żeby zobaczyć, jakie konstelacje są na niebie ;)

Znalazłam też NPC, który sprzedaje koszulki różnych państw - oczywiście polska koszulka też jest. Ale jakbym chciała ją kupić, to tak jeszcze 3 tygodnie zbierania pieniędzy... chyba sobie daruję ;)

NPC - non-player characternon-person character lub non-playable character - postać w grze, która nie jest kierowana przez gracza. Czyli np. sprzedawcy w sklepach.

Ogólnie gra jest bardzo przyjemna. Można sobie wyobrazić, że jeździ się na prawdziwym koniu. Uwielbiam dźwięk skrzypiącego skórzanego siodła! Jak prawdziwe :D Może kiedyś wykupię konto premium - tak na miesiąc, żeby dowiedzieć się, jak potoczy się historia Moorland.

Pozdrawiam wiosennie!

13 komentarzy:

  1. No, ja też najbardziej lubię te skrzypy.
    Jaki piękny czarny konik stoi obok twojego! Twój też jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tarantowaty kucyk. Piękne są :) Niestety nie w wersji darmowej gry :(

      Usuń
  2. Grałam , ale się mi znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, chyba muszę spróbować zagrać w wolnym czasie:) Zawsze to jest jakieś rozerwanie się od rzeczywistości:)
    Zapraszam do mnie na nowy post! http://figures-stud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można trochę odpocząć na jeździe konnej przed komputerem ;)

      Usuń
  4. Przez Twojego ostatniego posta zachciało mi się wrócić do SSO. :D Kiedyś już grałam, ale niestety gra dość szybko się nudzi, bo tak jak mówisz, niewiele jest w niej do roboty, kiedy zrobi się już wszystkie questy. W każdym razie od niedawna znów tam bywam, a nazywam się Hazel Goldfield, może się kiedyś spotkamy ;) (BTW, nasze postacie mają identyczne fryzury xD).

    Nie wiem, czy o tym słyszałaś, ale bywają specjalne weekendy, kiedy to "przeciętni" gracze mogą nacieszyć się przywilejami Star Rider'a i z tego co pamiętam, trafiłam już na dwa takie. Co prawda wiele tam nie zdziałasz w ciągu tych dwóch dni, ale kilka questów zawsze można zaliczyć i przy okazji troszkę podszkolić siebie i swojego konia. Tym sposobem zdobyłam jak na razie 6 poziom jeźdźca i 11 konia. ;) Może i Tobie uda się skorzystać z takiej okazji.

    Pozdrawiam! No i... do zobaczenia w grze. ;)
    Apache.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest coś takiego. W takim razie będę się pojawiać w weekendy :)

      Usuń
  5. Noc w Star Stable pojawia się o około 22:00, 23:00 (chyba to drugie) więc nie musisz czekać zbyt długo ;DD

    Mój "nick" w Star Stable to Kate Yellowlund, jak widać C: Mówię Ci, w dalszych poziomach się rozkręcisz. W soboty, jako Star Rider, czyli płatna oferta powiększająca możliwości w grze, dostaniesz Star Coinsy czyli pięniądze, za które możesz kupić konie i lepszy ekwipunek. (100 SC co tydzień) Ja mam 16 poziom jeźdźca i ponad 10 koni, także wiesz C;


    Serdecznie pozdrawiam, można się mnie pytać o wszystko na moim blogu, chętnie poodpowiadam ^^

    /Kate

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest też darmowy kod na star rider i jest odlot te wszystkie misje i wogule ja mam już 14 poziom i jest gienialnie nawet teraz dodali centrum handlowe i 200 sc kupiłam sobie super trampki i rzeczy dla konia :) Więc jak będziesz chciała to napisz kom pod tym to ci podam kod :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz korzystać z kodów które pojawiają się na stronie star stable, wtedy można kupić konia, lub coś innego, ja tak sobie zarabiałam i kupiłam 4 konie i wyposażenia.Ale i tak gra bez star ridera (konta premium) jest nudna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)