piątek, 9 sierpnia 2013

Dwa potworki

Dwa potworki kupiłam na wyprzedaży w sklepie Real po 3 zł sztuka.

Nie wiem, czy nie za drogie były ;)
Na kartoniku jak widać logo firmy Simba i nawet adres strony www.simba-dickie.com - konie są z serii "Nature World". Nic więcej o nich nie będę pisać, fotki mówią same za siebie... Może nie są takie złe, ale te ich oczy są przerażające. To chyba szatlandy miały być, czy cuś.
Kupiłam je na przeróbkę i przemalowanie, ale znając mnie, to będą tak stać i straszyć ;)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Też mam takiego potworka - kupiłam go, żeby zrobić z niego przyzwoitego szetlanda, ale na razie jest upchnięty gdzieś w szufladzie :P Będzie wymagać duuużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerażające gały :D
    Nie ma to jak pisać po 23 o straszących kucach, masz wyczucie nie ma co :P
    A one są jakieś takie miękkie, że można je palcami spłaszczyć, czy są bardziej takie typu Schleich? Bo jak te drugie, to może takiego małego paskudę też sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam całą ich kolekcje - wszystkie na przemalowanie. Jego zrobię srokatego palomino

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)