piątek, 26 lipca 2013

The Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana aż przez dwie dziewczyny do The Versatile Blogger Award. To wypadałoby coś napisać ;)

Na zdjęciu konik kupiony na targu staroci od jakiegoś pijaczka za caaaaałą złotówkę. Przy ogonie ma metkę McDonald's. Wrzucam go, bo nie lubię, jak post nie ma fotki w sobie ;)

A o co chodzi z tą nagrodą? Zasady:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować min. 7 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Dziękuję hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl oraz Emci z bloga http://schleichemci.blogspot.com za nominację.

Co ja mam napisać o sobie?
1. Nienawidzę mówić o sobie ;)
2. Mam młodszego brata.
3. Oprócz końskich figurek zbieram też pocztówki z końmi.
4. Uwielbiam czytać książki oraz mangę.
5. Jestem niesamowicie leniwa, jakby mi się chciało, tak jak mi się nie chce, to byłabym miliarderką ;)
6. Noszę okulary.
7. Lubię spać :D

Ponieważ, jak mi się wydaje, nie wszyscy lubią się ujawniać w internecie, dlatego nie będę nikogo nominować. Po prostu jak ktoś chce, to niech napisze o sobie kilka zdań.

Zawsze przerywałam wszystkie "łańcuszki szczęścia" - taki ze mnie drań }:->

Przepraszam, nooooooooo.

Papatki :)

3 komentarze:

  1. Ja we wtorek odbieram okulary ^.^ Jak nie chcesz nominować, to nic ;) Pozdrówki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiadasz, ze czytasz mangi? :3 Też czasem poczytam, jak kto ma pozyczyć, siostra była Otaku, teraz jej troche przeszło, kilka koleżanek też Otaku.. i gratuluję nominacji, bo naprawdę zasługujesz na to:> --> https://www.facebook.com/HorseSchleichPhotohraphy /Juju

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też noszę okulary ^^.To u mnie rodzinne :P.
    "Łańcuszki szczęścia" xD...Jak nie chcesz nominować to nie nominuj.Nic na siłę :).
    Pozdrawiam
    hanna406 z bloga shadowhorses.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)