piątek, 24 lipca 2020

Artist Resin - Pies rasy border collie

W październiku 2018 w grupie kilku różnych modeli przybyła do mnie także żywiczka - jest to artist resin w skali 1:12 wyrzeźbiona przez Horse and Bird i pomalowana przez Dark Pegasus Studio. Przedstawia psa rasy border collie o umaszczeniu red merle tricolor jeśli się nie mylę, bo niestety nie znam się na borderach.



Pieska, który u mnie wabi się "Pluto" pokazywałam już kiedyś na blogu. W roku 2019 dostał na I Śląskim LS piękną rozetę w kategorii CM Best in Show.


Nie będę opisywać psinki, ale zostawię tutaj parę zdjęć, by miała też kawałek swojego miejsca w internecie by być podziwianą ;)







Ma nawet namalowane poduszki pod łapkami.


Muszę przyznać, że psiak jest niezwykle fotogeniczny i będzie świetnie wyglądał w jesiennych kolorach.


Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Śliczna psinka. Masz rację, cudnie będzie wyglądać w kolorach jesieni.
    Mam pytanie:
    Czy ktoś (np. Ty, Capricorn) zna taką firmę Farmee? Tworzą konie (i inne zwierzęta, rzeczy, ludzi) na moldach wycofanych przez Schleich'a (i nie tylko, bo parę aktualnych też mają w ofercie). Ich produkty są dość tanie i malowanie nie najlepsze, ale zastanawia mnie stosunek ceny do materiału, z którego są wykonane. Ma ktoś taką figurkę? Bo tak sobie myślę, że może by na pierwszego customa taką kupić? W ogóle to, że oni używają Schleich'owych moldów, jest legalne?
    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te figurki, ale tylko na zdjęciach w internecie. Niestety nie wiem, z jakiego tworzywa są wykonane, ale na niektórych zdjęciach mają dziwnie wygięte nogi. Wiem, że kopiują nie tylko zwierzęta, ale także akcesoria z firmy Schleich. Nie szukałam opinii o nich w necie, ale chyba to zrobię. Może odkupili od Schleich prawa do kilku(nastu-dziesięiu) moldów? Niestety nie wiem.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)