wtorek, 2 czerwca 2020

Derki i kantar dla modeli koni w skali 1:9

Rzadko kupuję akcesoria dla modeli. Czasem jednak mam tę przyjemność dostać coś w drodze tak zwanej "wymianki". Derki pokazane poniżej przyjechały do mnie od Naf, która robiła je na mold "Salinero", czyli Verdadesa.




Derka ma tylko jedno zapięcie, bo koń ma podniesioną nogę i drugie po prostu by przeszkadzało.


Jednak Czesio stwierdził, że derki nie odda (miał w niej chodzić kasztanowaty "brat" Verdadesa, czyli Mistral Hojris), bo ma kantar w tych kolorach i będzie mu pasować do kompletu.


Kantar już pokazałam na blogu, ale jedynie w zakładce "Rzędy i akcesoria". Też przyjechał do mnie z wymiany i jego autorka to Koni Miniatures. Jest zrobiony z ciemno-brązowej skórki, morskiej wstążki rypsowej, plecionego niebieskiego sznurka oraz ma naklejone srebrne ozdoby. Derka idealnie do niego pasuje :D


Jak widać Czesiek ciut za duży do tej derki, ale jak to się mówi, ja się z koniem kopać nie będę, więc jak chce w niej chodzić, to proszę bardzo ;)


Jeszcze raz bardzo dziękuję za piękne akcesoria :D Żeby tylko mi się chciało częściej je na sesje zabierać ;)

Następny wpis będzie o nowych figurkach koni czystej krwi arabskiej Schleich.

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne derki! A Cześkowi do pyszczka w takich kolorach!
    Będę wyczekiwać posta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te dereczki, Czesio ma nawet pod kolor oczka :)
    Mam jeszcze pytanie, nie co do tego konkretnego posta, ale nie byłam pewna, gdzie mogłąbym je Pani zadać, czy na monocerusie jeszcze kiedyś będzie dostępny skarogniady Gustav (z WIA)? Wiem, że to model limitowany, ale na stronie MPV jeszcze jest dostępny, bardzo chciałabym wiedzieć, czy ma Pani zamiar jeszcze kiedyś go sprowadzić do sklepu. Jestem jeszcze ciekawa, czy wie Pani może kiedy pojawią się koniki z Collecty z 2 połowy roku, urzekły mnie (szczególnie klaczka z pieskiem na grzbiecie :) )a teoretycznie połowa roku już niedługo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem już właścicielką Monocerusa, więc nie wiem - proszę pisać do Monocerusa bezpośrednio (mail podany jest na stronie sklepu), albo przez FB. Istnieje też grupa na FB - Monocerus INFO - i tam można zadawać pytania. Ale skoro jest dostępny, to pewnie się jeszcze pokaże :)

      Usuń
  3. Nie dziwię się Czesiowi, ładnie mu w tej derce. Kantarki też niczego sobie 🐴👍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)