czwartek, 5 marca 2020

Breyer Traditional - LV Integrity - dziewczyna i chłopak

Dzisiaj będziemy zaglądać modelom pod brzuch, więc jeśli brzydzi Was kawałek plastiku przymocowany w pewnym miejscu na innym kawałku plastiku, to może nie czytajcie dalej ;)


Model Breyer Traditional o imieniu LV Integrity pokazywałam ponad rok temu.
Możecie o nim poczytać tutaj:
Breyer Traditional - LV Integrity 1797 post


Wcześniej na tym samym moldzie można było zakupić jednorożca o imieniu Zena. O niej post możecie zobaczyć tutaj:
Breyer Traditional - Zena Jednorożec 1790


No i teraz przechodzimy do sedna posta. Rzeźba na której wzorowany był oryginalny mold to klacz rasy Shagya Arabian (angloarab Shagya). Klaczą była również Zena, co widać na poniższym zdjęciu (model ma zrobione wymiona).


Natomiast co z Integrity? Model jest wzorowany na prawdziwym koniu o tym imieniu, który jest wałachem (wykastrowany ogier). Czy Breyer LV Integrity to wałach? Tak, dobrze widać puzdro:


Ale czy na pewno?

Niedawno wpadł mi w ręce model, który nie ma tego niesamowicie ważnego kawałka plastiku - jak widać Integrity na zdjęciu poniżej jest klaczą (a przynajmniej nie ma puzdra):


Czy takie sfeminizowane modele Integrity są częste? Nie mam pojęcia. Wiem na 100% o 3 sztukach w Polsce, podejrzewam, że było ich więcej, bo modele produkowane są seriami. Ale nie spotkałam w internecie żadnej informacji  - może Wam coś wpadło w oko na ten temat?

W każdym razie nie jest to takie ważne... Chyba, że taki "pomylony" model jest wart fortunę :D
Ale jednak nie sądzę :(


Psst - na Monocerus.pl właśnie dojechała dostawa Breyer. Jest kilka nowości, ale wróciło też parę starych modeli. Jest też Integrity - niestety od tego roku to model wycofany i cena się zwiększyła :( Ale mam dla was 3 kody - zniżka 25 zł na LV Integrity:
MONOINTEGRITY
Kody są ważne dla 3 osób (trzeba się zarejestrować) do 4.04.2020 lub do wyczerpania zapasów.


A Wy macie w swoich zbiorach LV? Sprawdzaliście jego płeć? Macie dziewczynkę, czy chłopczyka? Pochwalcie się :D


Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! Mi sam model nie przypadł do gustu, jednak na Twoich fotach wygląda obłędnie ;) Zjawisko z płcią trochę dziwne...
    Mam pytanie: Czy na Monocerusie pojawią się jeszcze fryzy Mojo, siwa arabka z Safari i rodzinka Brumby?
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go mam i bez zaznaczonej płci!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)