środa, 9 października 2019

Mojo - Koń kłusak orłowski jasnosiwy

Model Mojo Fun (Animal Planet) nr 387378 - Koń kłusak orłowski (Orlov Trotter) wersja z roku 2019, czyli ogier maści jasno-siwej jabłkowitej.



Jego "starszego brata" poznaliśmy w roku 2015 jako ciemnego siwka. Pisałam o nim tutaj:

Nie będę opisywać zbytnio nowego modelu, bo różni się on od poprzednika tylko maścią.


Wspomnę tylko, że prototyp figurki wyrzeźbiony został przez naszą rodaczkę, panią Annę Dobrowolską-Oczko z Horse and Bird.


Ja bardzo lubię ten model i chyba bardziej wolę ten jaśniejszy, ale tylko dlatego, że poprzednik wydaje mi się za bardzo jednolity.


Szkoda tylko, że oko jest całe czarne, ale to normalne u figurek w tej skali, czyli 1:24 jak Schleich i podobne.


Jak widać jeździec Schleich może na nim bez problemu jeździć, nawet w siodle i ogłowiu, które da się na ten model bez problemu założyć.



I na koniec porównanie z siwym jabłkowitym holsztyńskim wałachem firmy Schleich:


Pozdrawiam i zapraszam na Monocerusa, jakby ktoś chciał przygarnąć któryś z pokazanych dziś modeli :)

Konie Mojo na Monocerus.pl

Pa!

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się kojarzy z ostatnia klaczą mustang Schleich. W pozytywnym znaczeniu ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, konik masę zyskał na nowym malowaniu! Ostatnio rozglądałam się za czymś od tej firmy i myślę, że ten ma obecnie kandydat ma największe szanse u mnie zagościć c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt jest dosyć jednolity ale i tak wolę starszego. Model jest piękny ale te jabłuszka... Tylko gdyby nie było jabłek tylko zwykły siwek konik byłby idealny. Moim zdaniem oczywiście.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojo ma moim zdaniem o wiele realistyczniejsze koniki XDD
    Ale jednak sa tez schleicha zwolennicy,tak jak ja kiedys,teraz wole realizm.
    Kłusaka posiadam i powiem ze jest cudny! Ma malutkie,okragle,blyszcace oczka,przypomina mi troszke moje rysunki kiedys,bo ma tez dlugi pysk 😂😂
    A maść? To narazie moj jedyny siwus w kolekcji,bo reszta skonczyla jako body,ale i tak uwazam ze malowanie jest super jak na firmowy model.
    Minusy? Narazie nie widze,moj model jest tez dobrze zrobiony,gdybym chciala go pomalowac potrzebowalbym naprawde niewiele popraw,gladziutki (nie widac sladow odlewu)
    Milego dnia i mam nadzieje ze komus pomoge przy kupnie figurki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)