środa, 2 października 2019

Breyer Traditional - Klacz Susecion i źrebię Le Fire

Dwa modele koni: Breyer Traditional Klacz Susecion oraz jej źrebię Le Fire numer katalogowy 1175 produkowane w latach 2002 - 2005. Były sprzedawane jeszcze raz w roku 2014 jako tzw. "Warehouse Find" (znalezisko magazynowe) pod numerem 430011.



Mold klaczy to "Susecion", a źrebaka "Le Fire" i oba zostały wyrzeźbione przez Kathleen Moody. Przedstawiają konie czystej krwi arabskiej o właśnie takich imionach. Od momentu pojawienia się na rynku były produkowane tylko jako modele limitowane lub sprzedawane w niektórych sieciach sklepów, dlatego ciężko je obecnie kupić.

Prawdę mówiąc w ogóle nie sądziłam, że uda mi się kiedykolwiek zdobyć, ale jednak cierpliwi zostaną wynagrodzeni ;) Ja na swoją parkę czekałam właściwie od września 2013 roku, gdy przeczytałam wpis na blogu Koleżanki, bo wtedy wpadły mi w oko.


Chciałam im zrobić piękne zdjęcia, ale pogoda się popsuła i mam tylko takie fotki z sesji "próbnej". Dlatego wybaczcie ich słabą jakość.

"A taką będziesz miał maść, jak dorośniesz."


Sezon na kasztany w pełni:


"Świeże" kasztanki są takie pocieszne ;)


Nie będę modeli opisywać, bo co tu jest do opisywania? Klacz i mała pokraka - każdy widzi :P
Chętnych zapraszam na bloga Koleżanki, gdzie znajdziecie więcej fotek:
Moja końska pasja z elementami pasji psiej - Susecion i Le Fire


Papa i życzę nam wszystkim, żeby przyszła Złota Polska Jesień!

5 komentarzy:

  1. Cudowni są, szczególnie mała pokraka ;) Ja jakoś tak jesieni nie lubię, chyba, że wczesną. Gratuluję takiego nabytku i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się szczegółowość, z jaką rzeźbiarka przedstawiła ciało klaczy. A mały pajączek jest uroczy :) Na pewno chciałabym je mieć na półce, ale raczej mi się to nie trafi.
    Mam jeszcze pytanie dotyczące figurek Fantasia del C i Gozosa: czy niedługo pojawią się na Monocerusie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny opis kasztanów... A nie czekaj. Fajny opis koników;)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  4. JEJKU! Jaka ona jest śliczna!!! Pokraka też mega słodziaśna! :> Szkoda że jej nie ma w Polsce do zdobycia :( no ale cóż... EBAY ratuje ludzkość xD

    OdpowiedzUsuń
  5. MAŁA POKRAKA the BEST! Uwielbiam no :* to taaaakie urocze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)