niedziela, 29 września 2019

Bullyland - Koń arabski ogier z siodłem

Bullyland 62731 - Koń arabski ogier z siodłem (Arabian Stallion). Jak widać kolejny z serii modeli z założonymi na stałe siodłem i ogłowiem.



Model ma wyrzeźbione kasztany, strzałki i sierść. Zadarty ogon nie pozostawia wątpliwości co do rasy naszego dzisiejszego bohatera ;)


Tym razem (w przeciwieństwie do zestawu z klaczą palomino opisywanego parę postów temu) wodzami nie da się poruszać.


Wydaje mi się, że to czarne siodło jest typu ujeżdżeniowego, i razem z białym czaprakiem pasuje na przykład dla dresażowej amazonki Schleich:


Ale przecież także jeźdźcy w innych ubraniach mogą jeździć na arabie, prawda? Poza tym nasz ogier jest dobrze wychowany i często chodzi w teren.


Dwa psy często chodzą z nim. Są to dwie suczki: seter Amy oraz bokser Maggie.


Figurki są z firmy Bullyland i co ciekawe mają firmowo nadane imiona. Jak widać dla ludzików Schleich są trochę za duże, bo Bullyland jest w innej skali.


To by było na tyle w tym krótkim poście.

Pa!

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za tą firmą:/ Małą jest aktywność w komentarzach kiedy mnie tu nie ma:/ Jestem potrzebna:D

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)