środa, 18 września 2019

Breyer Traditional - Secretariat foto

Kilka zdjęć robionych przy jesiennym zachodzącym słońcu:
Breyer Traditional - Secretariat nr 1345
Opis "pudełkowy" jest tutaj: Secretariat <-- klik i powstał ponad 4 lata temu, więc chyba najwyższy czas, na zdjęcia na powietrzu.








Mój trochę różni się od reszty sprzedawanych modeli.


Zauważyliście?


A teraz?

Mój ma na dolnej wardze z prawej strony białą odmianę. Jest to po prostu brak farby w tym miejscu. Jak zapewne wiecie, odmiany na Breyerach są "wydrapywane", a dokładnie mówiąc farba nie jest kładziona w miejsca, gdzie jest biały kolor na koniu. W tym egzemplarzu farba nie "złapała" się na wardze i dlatego mój egzemplarz jest jedyny w swoim rodzaju :)




To tyle na dziś - pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Secret jest cudowny... Gdyby byl dostępne kiedy kupowalam Breyera to on trafiłby do mnie. Gratuluję takiego oryginalnego konia ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy będzie jeszcze na monocerusie?

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  3. On jest cudowny!😍 mam nadzieję, że niedługo będzie dostępny na monocerusie bo bardzo mi na nim zależy 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie Sekretariat to pendzacy ogórek.Wole Ruffian.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)