wtorek, 4 czerwca 2019

Zenit - kolejny medalion w kolekcji

Medalion "Zenit" przedstawiający głowę konia luzytańskiego, to już druga płaskorzeźba z żywicy, która u mnie zagościła. Tym razem Autorką jest Elżbieta Zarzecka, którą pewnie kojarzycie z tego, że maluje modele koni - pokazywałam na blogu już nie raz jej prace.



Z powodu wystającego nosa, medalion musiał dostać specjalnie zaprojektowaną podstawkę. Przy okazji w przezroczystej pleksi zrobiliśmy także miejsce, gdzie można wsadzić wizytówkę, na której opisany jest medalion (kto jest autorem oraz nr kopii - to limitowana edycja) - teraz nikt nie będzie pytał "a co to?" :)


Jak już pewnie niektórzy wiedzą, medalion razem z podstawką można zakupić na Monocerus.pl w dziale Artist Resin, a dokładnie tutaj:
AR na Monocerus.pl

Medalion dostajemy po wstępnym preepingu i można go samemu pomalować (lub wysłać do kogoś). Mój jednak najprawdopodobniej pozostanie biały, bo taki też pięknie się prezentuje.


Jak widzicie u mnie mieszkają już dwa medaliony. "Perun" jest u mnie od roku i opisywałam go tutaj: Perun - medalion z głową konia
Nie jestem pewna, ale można go chyba jeszcze zakupić bezpośrednio u Autorki, którą jest Jaśmina z Three Slavic Horses - na stronie znajdziecie kontakt do niej.

A Wy macie już takie pół-płaskie koniki w kolekcji? A może wolicie 3D?

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ja nie mam medaliony ani żadnej innej arki:( Są dla mnie za drogi i narazi nie chcę ich kupować.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem, że wole modele 3D, ale w sumie taki medalion też nie jest prosto wyrzeźbić (wiem, bo sama też rzeźbię medaliony ;) ) i właśnie medaliony mają też w sobie to coś, co zachwyca tak bardzo jak w modelu 3D.

    Pozdrawiam Kasia ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ta cena? To przecież tylko kawałek plastiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest plastik - to żywica epoksydowa.
      Jest to kopia płaskorzeźby zrobionej przez Artystkę i sprzedawana przez swoją autorkę. Dlatego tyle to kosztuje. Jest to ręczna robota, w którą ktoś wsadził serce oraz umiejętności. Należy mu się za to zapłata.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)