piątek, 26 kwietnia 2019

Breyer Traditional - Koń arabski Thunder 1811

Są modele, które podobają mi się pomimo wszystko - jednym z nich jest właśnie Thunder. Nie jest to model dla wszystkich, o nie!

Breyer Traditional - Thunder nr katalogowy 1811 nowość na 2019 rok.



Mold to "Ashquar"  ogier czystej krwi arabskiej wprowadzony do sprzedaży w roku 2013 i wyrzeźbiony przez Brigitte Eberl. Drugim modelem, który jest na tym samym moldzie i nadal jest produkowany, jest gniady Empres++++// nr 1796. Więcej zdjęć gniadosza możecie zobaczyć w tym poście:
Breyer Traditional - Empres++++// koń arabski 1794

Koń i jego duch - Empres i Thunder

Co ciekawe model nie przedstawia konkretnego żywego konia, ale maskotkę drużyny futbolu amerykańskiego NFL Denver Broncos - to ci, co kopią taką jajowatą piłkę ;) Obecny Thunder tak naprawdę jest koniem o imieniu Me N MyShadow, jest wałachem i trzecim koniem, który wciela się w rolę maskotki na meczach i paradach.


Model jaki jest, każdy widzi - ukazany jest w dość niestandardowej pozie i dlatego nie każdemu przypadnie do gustu.


Ale ja Wam powiem, że Empres mi się podobał, ale za tym siwkiem wprost szaleję xD


Kolejną jego cechą, która może przysporzyć mu anty-fanów jest jego maść - nie jest to zwykły siwek - to siwek perłowy!
W pierwszej chwili byłam bardzo rozczarowana, gdy się o tym dowiedziałam. No bo jak tu takiemu robić realistyczne fotki? Ale okazało się, że nie ma tego złego - bardzo spodobało mi się fotografowanie modelu - jego powierzchnia ciekawie wychwytuje światło z otoczenia i przybiera jego kolor.


A na zielonej trawie wcale nie wygląda to źle i sądzę, że jednak da się mu zrobić ładne i realistyczne zdjęcie.


I jeszcze pozowanie w arabskim komplecie. Jeśli dobrze pamiętam, to robiła go jakaś niemiecka artystka, ale nie jestem pewna, bo kupiłam go z drugiej ręki. Jeśli znacie autorkę tego rzędu, to bardzo proszę o info, żebym mogła uzupełnić informację.


Komplet składa się z napierśnika, prezenterki i uwiązu w kolorach czerwonym, czarnym i złotym.


Wybaczcie tyle zdjęć, ale nie umiałam wybrać. A na dysku mam jeszcze drugie tyle. I plany na zrobienie następnej sesji z tym modelem.


Świetnie prezentuje się na każdym tle.


I nawet potraktowałam jego zdjęcie filtrem, czego zwykle nie robię, ale podoba mi się efekt końcowy. Przypomina mi kosmicznego konia z teledysku Pana Stinga.


Jak widzicie, nie jest to model dla wszystkich. Ma dziwną pozę, dziwną maść i jest trudny do fotografowania. Ale jednocześnie właśnie dlatego go polecam, jeśli chcecie się nauczyć robić dobre zdjęcia - niejako wymusi na Was korzystanie z trybu manualnego na aparacie, bo tryb automatyczny może mieć problemy z ustawieniem poprawnych parametrów :D

No i zapomniałam mu zrobić zdjęcia z jeźdźcem i innymi modelami. No cóż - będzie się jeszcze musiał pojawić na blogu niedługo :P

Oczywiście można go kupić w Monocerus.pl :)

Pozdrawiam i do następnego!



4 komentarze:

  1. Ja też za nim szaleje. Jest niesamowity!

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Jestem dumna.♡♡♡
    Mel

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia zresztą tak samo było z Empressem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej kocham ten mold po pół roku poszukiwań thunder wreszcie znalazł się u mnie ma już swoją prezenterkę brakuje mi już tylko empressa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)