sobota, 2 lutego 2019

Breyer Traditional - Stud Spider zdjęcia

Model Breyer Traditional Stud Spider już znacie - o swoim opowiadała Lykaina w poście:
Breyer Traditional - Stud Spider aka Matthias <--- klik, jeśli chcecie się dowiedzieć o nim więcej.

Dziś nie będzie opisu - pokażę Wam zdjęcia mojego "Pajączka" - bardzo się cieszę, że udało mi się go kupić :D











Okazało się, że było produkowanych kilka wersji tego modelu - jeśli dobrze się przyjrzycie, to zauważycie różnice (nie chodzi mi o plamki na ciele). To Matthias Lykainy:


A to mój Spider:


Odpowiedź:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mój ma 3 czarne kopyta.

A poniżej z kolegą, z którym do mnie przyjechał, ale o nim innym razem ;)


Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że chłopaki trafili w tak dobre ręce :) i nie spodziewałam że mogą tak dobrze wyglądać na zdjęciach;) pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Gdybym miała wybierać pomiędzy tymi dwoma miałabym trudności :)
    Czy one nie mają trochę inaczej ustawionej głowy?
    Mel
    PS Opiszesz tego kolegę w następnym poście?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia! Konik też jast śliczny!

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!Ale mam pytanie, zauważyłam, że na stronie sklepu monocerus jest bardzo mało breyerów traditional i classic, więc moje pytanie to kiedy będzie ich więcej? O ile wogule ma być ich więcej 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)