środa, 16 stycznia 2019

Schleich 2019 - Matka wilk i wilczki 42472

Dziś chciałam Was serdecznie zaprosić na kanał YT: Stajnia Tenebris, a dokładnie do obejrzenia tego oto filmu:

Ula pokazuje tam modele z outletu oraz sprzączki z Rio Rondo, które można będzie kupić na Monocerus.pl Myślę, że niektórych zainteresują szczególnie akcesoria z RR, o których będą później nakręcone dokładniejsze filmiki z wyjaśnieniem "z czym to się je" ;)

A teraz o wilkach (modelowych)...

Figurki Schleich 42472 - Matka wilk i wilczki (Mother wolf with pups) nowość 2019 rok.


Zestaw wilków dostajemy w tekturowym kartoniku. W komplecie znajduje się:
mama-wilk, czyli wadera oraz dwa małe wilki, czyli szczeniaki.


Figurka dorosłej samicy wilka, to ten sam mold, co wilk arktyczny, ale pomalowana jest na kolor szary. Bardzo podobają mi się namalowane pazury oraz "poduszeczki" pod łapami, które mają również szczeniaki.


Małe wilczki są w dwóch kolorach - jeden jest brązowy, a drugi szary.


Wydawało mi się, że figurki są trochę za duże w stosunku do figurek ludzi Schleich, ale z tego co przeczytałam, to dorosły basior (samiec wilka) może mieć w kłębie nawet 90 cm wysokości, więc chyba jednak wielkość jest dobra.


A tak prezentuje się Schleich w porównaniu z wilkami z firmy CollectA:


Szczeniaki mają niebieskie oczy, a szary, mimo że taki młody, już wyje do Księżyca ;)


Ja nie kolekcjonuję wilków, ale ta kudłata wadera bardzo mi się spodobała, a i szczeniaki są milusie.

Pozdrawiam i do przeczytania wkrótce :)

4 komentarze:

  1. Samica i szary szczeniak mi się podobają. Są słodkie:) Ten brązowy jest trochę dziwny ale też nie jest taki zły:)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkoszne szczeniaki natomiast wadera taka sobie.
    Mel

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kolekcjonuje wilki i w Maju zawitają one (z dzisiejszego wpisu) do mojej kolekcji! A szczeniaki są naprawdę milusie! Dzięki tobie lepiej ,,obejrzałam" te figurki! Super post! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)