środa, 28 listopada 2018

Breyer Classics - Siwy koń rasy Selle Francais 941

Breyer Classics - Siwy koń rasy Selle Francais nr 941 produkowany w latach 2011 - 2018.
Model ten dostępny jest w sprzedaży w Polsce chyba od 5 lat, a ja dopiero robię o nim wpis, jak ma być wycofany. Wstydź się Capricorn <facepalm>



Mold to "Warmblood Mare" wyrzeźbiona przez Susan Carlton Sifton i wprowadzona do sprzedaży w roku 2007. U nas dostępna była także jako kara Black Caviar w komplecie ze swoim źrebakiem (zestaw nr 1740):


Siwa klacz pokazana jest w stępie. Ogon i krótka grzywa są lekko przyciemnione, tak samo stawy na nogach i pysk. Oczy mają namalowane białka


Na nosie widzimy różowo-białą chrapkę, tylne nogi mają białe odmiany i kremowe kopyta. Koń nie ma kasztanów, ale ma wyrzeźbione strzałki pod wszystkimi kopytami. Na ciele (brzuchu i głowie) widać także żyłki.


Koń ma bardzo spokojny wyraz pyska, a jako że nie ma przypisanej rasy ("warmblood" to po prostu jakiś koń ciepłokrwisty), może "udawać" nawet polskiego konia sp.


Model jest w skali Classics, czyli 1:12. Należy do większych modeli w tej skali, jest wyższy i dłuższy od haflingerki, mimo że nie ma podniesionej wysoko głowy.




Jak Wam się podoba ten siwek? A może macie go już na swojej półce? Ja mam go w kolekcji od dłuższego czasu i bardzo lubię. Ciekawe, czy wypuszczą go niedługo w innej maści, skoro ta jest wycofana. Ale mnie chyba ta wersja najbardziej się podoba.


Pozdrawiam Was gorąco, bo u mnie jak widać już mróz i trochę śniegu gdzieniegdzie.


Papatki!

12 komentarzy:

  1. Mi na początku ani trochę się nie podobała dopuki nie zobaczyłam twoich klimatycznych i pięknych zdjęć. Ona poprostu mnie zaczarowała. Ten jej wyraz pyska daje takie pozytywne emocje. Mam takie wrażenie jakby zabierała mnie w inny, magiczny świat, ale do mnie raczej niestety chyba nie trafi. Pieniądze nie rosną na drzewach, a ja na dodatek nie zbieram Breyerów:( Capricorn jesteś wielka.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że jestem gruba? :P ;)
      Cieszę się, że podobają Ci się moje fotki :)

      Usuń
  2. Fajny model, podoba mi się. Niestety raczej nie uda mi się go przygarnąć w najbliższym czasie, ale może kiedyś...
    Przy okazji, pokażesz jakieś zdjęcia Foxshadow'a w odnowionym modelu? I w ogóle, wypowiesz się o ostatnich aktualizacjach w SSO (na pewno o nich słyszałaś; aktualizacja Srebrnej Polany, a dzisiaj nowy, magiczny kucyk)? :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mfalme Lioness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam nawet filmik na YT o odnowionej Srebrnej Polanie :) Zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=yzXXLX5CoaQ

      Usuń
    2. Bardzo zapraszam na kanał Capricorn Meadow, bo będzie tam też filmik o zercyku :)

      Usuń
  3. co to znaczy?
    Zuza koniara

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny koń. Pewnie bym go kupiła, ale teraz niezwykle trudno go zdobyć, a nie mam teraz czasu na poszukiwania. Mimo wszystko podbił moje serce. Może kiedyś u mnie zagości, ale na razie musi poczekać na swoją kolej. Mel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest trudno go zdobyć - jest na Monocerus.pl - zapraszam :)

      Usuń
  5. Naprawde pienkna klacz
    ;3 pozdrowisz plis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)