czwartek, 22 listopada 2018

Breyer Classics - Klacz Starry Night dekor

Breyer Classics nr 62050 - klacz Starry Night "Gwieździsta Noc". Model dekor pomalowany nierealistycznie i dodatkowo gloss, czyli wersja z wykończeniem błyszczącym.



Mold konia to klacz rasy morgan. Była kiedyś dostępna także w maści jeleniej:


U mnie mogliście ją kiedyś zobaczyć przemalowaną przez DPS.


Obecnie custom wrócił do swojego malarza, a u mnie mieszka ta piękna "galaktyczna klacz".

Gdy brak dobrego światła, jej grzywa i ogon są całe w białym brokacie, ale nich Was to nie zwiedzie.


W promieniach słonecznych pojawia się cała tęcza barw, a cały koń aż lśni.


W naturze pięknie to wygląda, ale niezbyt dobrze udaje się uchwycić iskrzenie na zdjęciach, dopiero jak ostrość jest źle ustawiona to można zobaczyć wielokolorowe gwiazdki.


Całe ciało jest w odcieniach niebieskiego i granatowego nieba z drobnymi i większymi plamkami "gwiazd". Jak tylko ją zobaczyłam na zdjęciach firmowych wiedziałam, że będę się starała ją zakupić. Na szczęście nie musiałam jej sprowadzać zza granicy, bo pojawiła się normalnie w sprzedaży w Polsce.


Moja wygrała rozetę na II Sarmackim LS w tym roku, pisałam już o tym na blogu, więc tym bardziej się cieszę, że ją mam :)


Model ten był produkowany tylko w tym roku, czyli z końcem 2018 jest wycofany. Jeśli macie zamiar ją kupić, to może to być ostatnia chwila.

Można ją znaleźć w kategorii "Modele fantazyjne" na Monocerusie:


Pozdrawiam serdecznie!


13 komentarzy:

  1. Ten mold bardzo mi się podoba. Samo malowanie mimo że fantastyczne to i tak do mnie trafia, chociaż zdarza się to rzadko :) i ta grzywa - jest obłędna.
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta klacz, szkoda że niedługo wycofana...
    Czy na monocerusie pojawi się klacz kuca connemara schleich i klacz rasy TWH w maści kasztanowatej CollectA?

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej chodziło o Missouri Fox Trotter, pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ona mi się podoba ale nie zbieram breyerów:( Może to będzie mój pierwszy classic? Czy jest też dostę pna nie w formie glossy?

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model jest tylko gloss. Mat brzydko by wyglądał ;)

      Usuń
  5. A ładny konik, choć raczej do mnie nie trafi. Mam pytanie: bedzie jeszcze jakakolwiek dostawa Breyer na Monocerusie przed swietami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostawy są mniej więcej co 2 tygodnie. Ale niektórych modeli nie ma już w hurtowni, więc dopiero po Nowym Roku się pojawią.

      Usuń
  6. Jaki cudny ogierek!!! Jak mnie tu dawno nie było!!!!! Super ze piszesz tego bloga Caprikorn!
    Zuza koniara

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy model, zdobył moje uznanie. I te złote refleksy... Niestety u mnie nie zagości - zbieram tylko Schleich. Mam pytanie: Mogłabyś\ Mogła by Pani opisać te olbrzymie zestawy, które firma Schleich wypuściła w tym półroczu? Np.Duże Centrum Jeździeckie nr 42416? Była bym wdzięczna.
    Mel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisuję tylko te modele, które mam, lub widziałam na własne oczy. Niestety żaden z tych dużych zestawów nie wpadł mi w ręce, więc nie będzie ich opisów.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)