poniedziałek, 1 października 2018

Breyer Stablemates - Konie z torebek niespodzianek

Breyer Stablemates - konie różnych ras z torebek - niespodzianek, czyli z Blind Bags Mystery Horse Surprise 2018 rok.


Zapomniałam o jednym modelu - jeszcze powinien być na grupowej fotce srokaty koń ujeżdżeniowy (ten w środku):




Niektórzy z Was pewnie już widzieli filmik na YT lub nawet live na FB, który prowadziłam pod koniec sierpnia. Otwierałam tam właśnie te torebki. Dziś pokażę Wam parę fotek.

A link do filmu:

Na początek kilka fotek pokazujących wielkość poszczególnych modeli:




Jak widać nowe dwa moldy bardzo różnią się wielkością.


Mold "Django" jest chyba najwyższym z wszystkich Stablemates. Poniżej porównanie z Cobem oraz galopującym koniem ciepłokrwistym.


No i wszystkie po kolei. Z torebki można "wyłowić" dziewięć różnych modeli - 8 zwykłych oraz 1 specjalny limitowany model dekor.

Mold "Hanoverian" - kłusujący koń sportowy:




Mold "Cantering Warmblood" - galopujący koń ciepłokrwisty:




Mold "Reining" - hamujący koń kowbojski:




Mold "Tennessee Walking Horse" - idący koń TWH:




Mold "Rivet" - brykający mustang:




Mold "Andalusian Stallion" - koń andaluzyjski z podniesioną nogą:




Nowy mold "Cob" - koń typu cob:




Nowy mold "Standing Friesian" nazywany także "Django" - stojący koń pół-fryzyjski:




A modelem specjalnym, który można znaleźć w torebkach, jest koń fryzyjski ale w malowaniu typu dekor, czyli nierealistycznym:


Konik jest pomalowany "w ciapki" farbą koloru miedzianego, czyli metaliczno-czerwono-pomarańczową.


Torebki można zakupić pojedynczo lub w pudełkach po 24 sztuki. Niestety nie mamy gwarancji, że jak zakupimy całe pudełko, to będzie w nim model specjalny. W czterech pudełkach był tylko jeden "miedziak".

Który z modeli podoba Wam się najbardziej? Ja mam trudność wybrać tylko jednego :D

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Mój faworyt to TWH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu? Ciekawi mnie to.
      Pozdro Norbercik I Wielki.

      Usuń
  2. Mi najbardziej podoba się mustang i „miedziak". Nie potrafię wybrać;) Jednak „miedziaka" to będzie trudno znaleźć.

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Ja też najchętniej przygarnęłabym wszystkie ;p Ale najbardziej widzą mi się Django, Tennessee walking horse, andaluz i mustang, a najmniej cob i koń reiningowy... są jakoś tak najmniej dopracowane wg mnie. Ale ogólnie wszystkie koniki mają mnóstwo uroku i choć nie przepadam specjalnie za skalą stablemates to jednak dzięki Twoim fotkom z miejsca przekonałam się, że małe też może być piękne ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię SM-ki - są małe, realistyczne i występują w wielu różnych maściach. No i są dużo tańsze od większych modeli :)

      Usuń
    2. SM- ki są najlepsze.

      Usuń
  4. brykający jest piękny, ma w sobie taką lekkość. Wcześniej nie widziałam tego moldu. Strasznie szkoda, że ciapek jest tak rzadki :( W standardzie też jest ładny, ale to malowanie kojarzy mi się z chińskimi podróbkami. Za to cob, moim zdaniem, bardzo odstaje od reszty malowaniem, które wydaje się bardzo płaskie i nierealistyczne. Nie wiem czy to wina zdjęcia, czy wyboru koloru, albo może samego wykonania. Figurka sama w sobie jest bardzo ładna (ten ogon!), ale zdecydowanie czegoś brakuje malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, malowanie odbiera mu trochę uroku. Ciekawe jak będzie wyglądał w innych maściach. A brykający mustang był do kupienia pojedynczo jako deresz.

      Usuń
    2. oooch, jak deresz to jeszcze fajniejszy <#3

      Usuń
  5. Jaka jest cena za pudełko a jaka za 1 torebkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu...
    Srokacz na modzie hanowera jest cudowny, ale najpiękniejszy nowy mold półfryza 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest taka możliwość zakupienia całego takiego pudełka?^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cena za to pudelko i jaka za 1 paczuszke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 22 zł na Monocerusie były: https://monocerus.pl/stablemates/1348-breyer-stablemates-6044-torebka-niespodzianka-mystery-horse-surprise.html

      Usuń
  9. Sympatyczne maluchy, bardzo podoba mi się brykający i srokaty ujeżdżeniowiec.
    Orientujesz się może, czy w Polsce dostępny będzie breyerowski Verdades?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tego Hanoveriana i Riveta.
    są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)