niedziela, 9 września 2018

Breyer Traditional - PVF Peace of Mind zdjęcia

Model Breyer Traditional 1786 - PVF Peace of Mind - gniada klacz rasy mustang.
Figurkę opisywałam pod koniec października 2017 roku, ale był to post "pudełkowy" i możecie go przeczytać tutaj: Breyer TR - Peace of Mind

Mam wrażenie, że ten model nie jest zbyt popularny, nie wiem czemu. Może nie jest to koń, który jest pokazany w bardzo dynamicznej pozie, albo majestatycznie wyglądający, ale jednak ma w sobie wiele uroku i spokoju. Mam nadzieję, że po obejrzeniu tych zdjęć, także go polubicie.








Ćwiczenia z ziemi:




Klacz i jej amazonka Ashley




Na pastwisku z innymi klaczami i źrebakami: PoM, GG Valentine, Heartbreaker oraz Gozosa:


Źrebaki Gozosa i Heartbreaker:




I jeszcze kilka zdjęć pod siodłem :)






Pssst - w tym tygodniu PoM jest w promocyjnej cenie na Monocerus.pl 


Pozdrawiam!

PS.
Norberciku, rozczarowałeś mnie... myślałam, że chcesz zaznajomić moich Czytelników z zasadami pisowni polskiej, a Ty poszedłeś na inne blogi pisać chamskie i obelżywe komentarze. Przykre to.
C.

16 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ten koń w siodle, bo jak dla mnie wygląda trochę jak koń dressażowy, nie wiem tak jakoś mi się ona kojarzy :). Według mnie świetnie prezentuje się z tą amazonką :).
    Pozdrawiam Kasia And My Schlech :)

    https://stajnia-pegaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta klacz aż tak nie zachwyca ale jest ładna. Wydaje mi się trochę taka...zwykła? Nie wiem jak to określić. No i co do mojej kolekcji jak mówiłam nie mam jej za dużej bo mam 23 Schleiche i 2 Collety. Ale mam więcej niż mówił mój podzsywacz! Niestety kasa nie rośnie na drzewach:(

    Pozdrówki Aneta=)!
    PS. Czy masz konie szwarcwaldzkie schleich? Jak tak to bardzo ale to bardz mi jest pdszebny opis i bym o niego prosiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szwarcwaldy, ale obecnie nie mam za bardzo czasu, żeby zrobić opis :( Może mi się uda w tym tygodniu, ale nic nie mogę obiecać.

      Usuń
    2. OK;) Wiem że ostatnio duże chcę ale ten opis szwarcwaldów jest dla mnie dość warzny. Zawsze mogę poczekać do następnego tygodnia albo nawet dłużej;) A o żyrafach nie musisz robić posta.

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    3. A czemu?
      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    4. Ja nie napisałam tego posta powyżej i nie wiem o co chdzi. Czy jast jakaś druga Aneta na tym blogu? A może znów ktoś się podemnie podszywa?

      Usuń
  3. Podoba mi się ten model, ale jednak zawsze odstawiałam jej kupno na drugi plan, choć niedługo pewnie do mnie trafi :)

    Doris :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia tych kłaczek i źrebaków.
    Najbardziej podoba mi się zdjęcie klaczy z źrebakami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik bardzo ładny, ale raczej nie zagości w mojej kolekcji. Mam jednak pytanie, co prawda trochę nie na temat, ale zależy mi na odpowiedzi. Mianowicie czy w najbliższym czasie będzie jeszcze dostawa koni Southland Replicas i czy bedą dostępne na monocerusie, bo chciałabym je kupić, ale jak już to wszystkie na raz, a klaczki już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź i na pewno je kupię zaraz jak się pojawią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Capricorn czemu wstawiłaś post o mlp? Przez to Norbercik wypisuje takie głupoty na blogach typu: kucyki wieszają mózgi na słupach. Proszę Cię nie pisz już nigdy o mlp! Błagam!!!
    ~Rawenclaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że wcześniej nie widział, że istnieje takie coś, jak MLP? Co do Twojej prośby, to nie mogę nie pisać o czymś tylko dlatego, że jakiś "trol internetowy" potem w komentarzach o tym pisze. Ale nie będę w najbliższym czasie pisać o MLP, bo już wszystkie, które mam, pokazałam.

      Usuń
    2. Dzięki! Myślałem że mi pomożesz!
      ~Rawenclaw

      Usuń
  8. PoM jest piękna, a jednak nie trafia wciąż na moją półkę, zawsze są te ważniejsze modele. Zauważyłam, że w zakładce Artist Resin dodałaś kilka AR. Na końcu był Windwalker, czy będzie jego opis na blogu? Jestem bardzo ciekawa jego malowania ( wiem że będzie piękne, w końcu DPS tworzy same arcydzieła).
    Pozdrawiam Anonimka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie jego opis na blogu, ale nie wiem kiedy. Dorzuciłam jednak jego zdjęcie, więc możesz zobaczyć, jak wygląda :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)