sobota, 18 sierpnia 2018

Mojo - Koń kłusak orłowski ogier 387230

Kolejna figurka Mojo - koń kłusak orłowski ogier 387230 (Orlov Trotter) rok 2015.



Pewnie niektórzy zauważą podobieństwo do pewnej AR, której autorką jest Anna Dobrowolska-Oczko z Horse and Bird. Powód jest prosty - rzeźbiarka jest również autorką tej figurki Mojo :)


Ogier jest maści ciemno-siwej i patrzy uważnie w lewo. Czarna grzywa i ogon zwisają swobodnie. Chrapy i dolne części nóg są przyciemnione. Na kopytach ze strzałkami namalowane są srebrne podkowy.


Konik jest dosyć "grubaśny" w porównaniu do modeli CollectA, które są bardzo wąskie w części piersiowej.


Skala modelu to LB, czyli Little Bits (około 1:24). Jak widać kłusak jest trochę większy od klaczy trakeńskiej z firmy Schleich.


A poniżej z kucem walijskim Mojo - ale o nim już w następnym poście.


Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Od pirwszego zdjęcia promocyjnego mi się podobał i podoba mi się wciąż:D Czekałam na jego opis:) Teraz z niedoczkaniem będę czekać na opis kuca walijskiego. I LOVE CAPRICORN MEADOW!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * pierwszego
      * Walijskiego
      Pozdro Norbercik

      Usuń
    2. TEŻ KOCHAM CAPRICORN!!!
      Ola




















      Usuń
    3. Dzięki :P A ja uwielbiam moich "Czytaczy" ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny koń! Schleichy robią się coraz brzydsze, super, że inne firmy produkują coraz piękniejsze modele.
    PS: Czemu konie Southland Replicas są już niedostępne na monocerusie? Będą jescze? Poluję na klacz.

    Pozdrawiam

    Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydsze to zbyt ostro napisane. Po prostu Schleich spada na psy (nie obrażając psów). Są coraz mniej realistyczne i nieproporcjonalnie.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
    2. Czekam na dostawę modeli Southland Replicas.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
    3. Dostawa będzie za tydzień lub dwa.

      Usuń
  3. Jest dość ładny, straaaaaasznie mi przypomina ogiera Achał-tekińskiego że Schleich, nie wiem czemu ;)
    Liczę na dostawę figurek Southland Replicas, klacz jest cudna i ogierek też do mnie przemawia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też liczę na dostawę Southland Replicas (chce całą rodzinkę). Kłusak jest cudowny, więc musi do mnie trafić. Jest taki realistyczny i proporcjonalny...
    Pozdrawiam Anonimka

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik bardzo mi się spodobał, choć wolałabym zkbaczyć go jeszcze na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * zobaczyć
      Spokojnie Wolfhorse studio, post nie wyparuje, pisz wolniej.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
  6. Jest proporcjonalny, ale malowanie nie porywa, więc nie trafi do mnie. Raczej nie zbieram koni z Mojo, ale jak by był jakiś wspaniały to czemu nie. Mam pytania odnośnie tego konia: Z jakiego tworzywa jest ten koń i jaką farbą jest pomalowany?
    Pozdro Norbercik
    PS. Do wszystkich którzy piszą komentarze: Piszcie powoli, bo robicie (niektórzy) błędy. Spokojnie, post nie wyparuje.
    Pozdro Norbercik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koń jest z twardego tworzywa. Farba normalna... trudno mi określić. Ale modele z Mojo mają tendencję do "gubienia" farby, choć może tę wadę już poprawili, bo ciągle zmieniają rodzaj tworzywa, z którego robią figurki.

      Usuń
  7. Jaki piękny i super konik!!!!!!!!!! Normalnie czad!!!!! Nie wiem co powiedzieć!!!!!! Taki piękny!!!!
    Ola






















    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)