środa, 1 sierpnia 2018

CollectA 2018 - Koń Quarter źrebię 88814

Nowość 2018 CollectA 88814 - Koń Quarter źrebię nr 88814 (Quarter Horse foal red dun).



Stojący źrebak to ogierek i jest maści czerwono-bułanej z wysokimi odmianami na wszystkich kończynach oraz szerokiej latarni zachodzącej na brodę i ma różowe chrapy.


Kopyta pomalowane są na szaro i oczywiście mają strzałki. Konik ma także kasztany na nogach, ale nie są pomalowane.




Źrebak ma lekko podniesiony ogonek, a grzywa jest na tyle długa, że już się przewraca.


Tak prezentuje się ze źrebakiem quarter Schleich (po lewej) oraz źrebakiem pełnej krwi CollectA.


A tutaj z ogierem quarter horse CollectA:


Ładna pręga grzbietowa u źrebaka:


To tyle na dziś, wszystkie nowości dostępne obecnie możecie zobaczyć pod tym linkiem:

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Konik śliczny :) Piszę jednak w zupełnie innej sprawie. Czy mogłabym użyć jednego zdjęcia z Monocerusa na swoim blogu? Pod spodem byłby oczywiście link do źródła, jak jest pod resztą zdjęć. Chodzi o jedną z fotografii fryza 13792 Schleich. Byłabym bardzo wdzięczna, bo przerabiałam ostatnio konika na tym moldzie a sama nie mam zdjęcia, które dobrze pokazałoby różnicę przed i po.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - jeśli napiszesz skąd masz zdjęcie, to możesz je umieścić na swoim blogu :)

      Usuń
  2. Batdo mi się podoba! Cyba najładniejszy z wszystkich wcześniej opisywanych nowości! Ta odmiana na pysku mnie rozbraja!:D

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Aneto, pisz wolniej, bo robisz same błędy, to nie wina komputera, czy na czym piszesz, spokojnie post nie wyparuje.
      Pozdro Norbercik

      Usuń
  3. zakochałam się w tym modelu i koniecznie muszę go kupić, jego maść mnie zauroczyła, ma też taki kochany pyszczek i ślicznie wychodzi na zdjęciach ♥ zachowasz go, czy sprzedasz/scustomujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam kopię tego źrebaczka, który mi osobiście bardzo się hm... Nie podoba... W każdym razie - zdjątko jego kopii http://www.kenwoodstud.com/images/kroyalflight1.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)