środa, 27 czerwca 2018

SSO - Odnowiony Kucyk Jorvicki

Hej! Dziś będzie parę zdań o wirtualnych konikach :)

Ci, co grają w Star Stable Online regularnie, na pewno z niecierpliwością czekali na dzisiejszy dzień. Właśnie dziś do gry wprowadzono odnowionego Kucyka Jorvickiego, który mnie osobiście przypomina beczułkę na nóżkach xD



Obecnie do kupienia w Forcie Pinta na barce są 3 kucyki.

Siwy jabłkowity:


Kasztan:


Jelenio-srokaty:


Ja na razie wybrałam siwego, ale chyba zakupię wszystkie 3, bo są tanie, jak na kopytne w SSO - kosztują po 350 SC, a są szybkie jak duże konie, więc można na nich bez problemu startować w zawodach.


Podany został też kilka dni temu kod, a właściwie dwa, na ozdoby dla konia. Nie wiem, czy jeszcze działa, ale najprawdopodobniej tak.

RAINBOWTAIL - tęczowa wstążka na ogon:


RAINBOWMANE - tęczowa wstążka na ogłowie:


Już dawno nie robiłam postów z tej gry, a muszę przyznać, że w ciągu paru miesięcy dużo się w niej zmieniło. Jednym z fajniejszych rzeczy jest możliwość robienia zdjęć w grze w nowym trybie bardzo ułatwiającym tę czynność.


Po zrobieniu zdjęcia można je jeszcze zmieniać - dodawać filtry i różne "upiększacze", ale także zmieniać porę dnia, a także dowolnie obracać kamerą. Widziałam, że ludzie potrafią teraz cykać niesamowicie piękne zdjęcia :)


Zastanawiam się nad założeniem jeszcze jednej strony dotyczącej tylko mojej gry w SSO. Ilość moich wierzchowców zwiększa się, może nie w zastraszającym tempie, ale wystarczająco szybko, żebym nie pamiętała, jakie są ich imiona :x
Aha - siwego jabłkowitego Jorvickiego Kuca nazwałam CoolPearl.


Podejrzewam jednak, że i tak nie miałabym czasu się zajmować jeszcze jedną stroną. Dlatego chyba po prostu zrobię podstronę na tym blogu ze zdjęciami poszczególnych kopytnych - tak dla pamięci ;)


Jeszcze jedna rzecz - nawet osoby, które nie mają wykupionego abonamentu w grze (czyli nie mają Life Time ani miesięcznych subskrypcji), mogą tego kucyka zakupić i na nim skakać! Tak, od dziś wszyscy mogą skakać na swoich koniach, co jest miłym szczegółem, który psuł wcześniej grę Free Rider-om.

To tyle info na dziś. Następny post na pewno będzie o modelach :)

Papatki!

9 komentarzy:

  1. Ja nie gram w SSO. Nie mam komputera:( Mam tylko tablet, a na tablecie nie mogę tego włączyć. Możesz zrobić zakładkę z SSO. Zauważyłam że zrobiłaś zakładkę z bullyland i można je kupić na monocerusie;)

    Pozdrówki Aneta=)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zauważyłaś :) Pojawią się na blogu też opisy figurek Bullyland.

      Usuń
  2. Dróga XD
    Też gram w sso, nazywam się Abbie Frogbaker, obecnie jestem na serwerze Rainbow River :)
    Też mi się podoba ten biały kucyk, ale obecnie mam tylko 54 sc :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sso gram raz na ruski rok. Przytłaczają mnie obowiązki. A te koniki wyglądają mi na "koniki garbuski" :D. Nie wiem czy jest to odpowiednie pytanie, ale... Chciałam się spytać Pani jak się "wybić" na blogspocie. Powiem szczerze, że choć aż tak młoda nie jestem to chciałabym się moją pasją dzielić. Tylko jak to zacząć? Pierwszy raz spotykam się z tworzeniem bloga.
    pozdrawiam
    Nika :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm jak się wybić? No na pewno trzeba zacząć pisać ;) Można podrzucać linki innym blogowiczom lup udostępniać na grupkach na FB. Jak ludzie będą widzieć, że piszesz regularnie i ciekawie, to będą do Ciebie wracać :)

      Usuń
  4. To super, że bez Star Ridera można skakać, bo specjalnie dla tej umiejętności wiele osób wydawało pieniądze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skakanie jest ważne, ale SR jest też potrzebny, żeby wyjechać gdzieś dalej, a nie tylko Moorland i Fort Pinta.

      Usuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)