poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Breyer Traditional - Kuc szetlandzki 9168 fotki

Breyer Traditional seria Best of British (rasy brytyjskie) numer katalogowy 9168 - Shetland Pony - srokaty kuc szetlandzki.
Opisywałam go już wcześniej w tym poście, tam też więcej zdjęć:
Breyer Traditional - Kuc szetlandzki 9168
Dziś kilka zdjęć zrobionych na dworze.







Porównanie z modelem Breyer Traditional - ogierem Snowman.



Pozdrawiam!

PS
Nie znam jeszcze daty przyjazdu nowych modeli Breyer, nadal czekam na informację.

28 komentarzy:

  1. Kucyk jest słodki, anatomia i kolorystyka też, ale pysk mnie odstrasza Super zdjątka.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny ten kucyk! Gdzie można go kupić? Bo chyba się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ją na Monocerusie, ale wzięłam ostatnią sztukę. Może poszukaj na Breyer.pl lub zaczekaj na dostawę Monocerusa?

      Usuń
  3. Ale ona słodka! Ten pysk jakiś „nijaki". Szkoda bo lubię tą maść, a naprawdę bardzo mi się podoba:(

    Pozdrówki Aneta=)!
    P.S.Jestem tą Anetą co Cię błagała o ten post schleich bayala i jak wolisz konie od elfów to morzesz tego konia opisać. Mi się te elfy schleich za bardzo nie podobają mnie terz interesują tylko konie od elfów;)
    Pa!!! Czekam na post schleich bayala !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewaj sie.Bez urazy, ale "morzesz"-pisze się "możesz" i "terz"-pisze się "też".

      Usuń
    2. Pisałam na szybko;)

      Usuń
    3. Lol jestem wyrozumiałym człowiekiem. :D

      Usuń
    4. To prawda XD Czy masz bryczke dla kucyków schleich o nr.42040? Potrzebuję recenzji, bo zastanawiam się nad zakupem przez internet,a przez ekran nie można niczego dotknąć XD

      Usuń
    5. Niestety nie man bryczki, gdyż nie zbieran akcesoriów.Przykro mi.

      PS.XD Zapomniałam się podpisać pod komami.Jestem Zuzia koniara

      Usuń
    6. Ja mam bryczkę dla kucyków o numerze 42040 :D
      Mogę zrobić recenzję, jeśi chcesz ;)
      Mam kanał na YT (to wcale nie reklama, tylko pomoc :p) Green Meadows Stable, zapraszam, odpisz czy chcesz recenzje,bo mogę nagrać ^^

      Usuń
    7. No jasne że chce!! Dzięki! Tylko napisz kidy film będzie zrobiony ok;)A teraz ja będe wyrozumiałym człowiekiem Zuziu koniaro bo napisałaś „man" ,a powinno być mam XD

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    8. Zapomniałam jeszcze że napisałaś „zbieran" ,a powinno być zbieram. Pewnie pisałaś na szybko XD

      Pozdrówki Aneta=)!
      P.S. Czekam na filmik Green Meadows Stable (Chyba tak to się piszę nie?:D)
      Pa!!!

      Usuń
    9. Dzisiaj, najpóźniej jutro nagram ^^

      Usuń
    10. Sory Anetko, było już puźno, a ja mam tak że po dwudziestej mój mózg zwalnia
      i mam takie lagi że reklamy Polsatu są szybsze.XD

      Pozdrawiam Cię ciepło i miłego dnia lub wieczoru (zależy kiedy to czytasz) XD

      Usuń
    11. Wieczoru ,niestety XD No to my wyrozumiałe człowieczki:D Bardzo dziękuję,że nagrasz recenzję Green Meadows Stable!

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    12. Mój telefon to czysty idiot.XD
      Autokorekta nie autokorektuje.LOL

      Pozdro od Zuziaczka

      Usuń
    13. Hahahahahahahahahahahahaha:D Duuuurzo śmiechu. Totalny idiota to prawda. Ja pisze na tablecie bo nie mam telefonu:( Może kiedyś sobie kupie ,albo dostane w prezencie no, ale nie o tym jest ten blog:)

      Pozdrówki Aneta=)!
      P.S.Mój tablet to też idiota;)
      Pa!

      Usuń
    14. Jesteś.:-)
      Zuziaczek pozdrawia

      Usuń
    15. Sorry,miało być jeszcze "super",ale mi ucięło.

      Usuń
    16. Ty też jesteś super ale twuj telefon już raczej nie XD

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    17. LOL "twuj" " twój".
      HEEEEEEEEEEEEEEEEE XDDDDDD

      Usuń
    18. No to my wymądrzałe człowieczki, które piszą na szybko i mają urządzenia idioty XD

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    19. XDDDDDDDD

      Usuń
    20. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Łoł zmęczyłam się wciskaniem tego D.

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    21. Znowu zapomniałaś się podpisać XD

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
  4. Jest słodziutka, cieszę się, że ją zamówiłam :3
    A ma strzałki, bo w poście o niej nie wiedziałaś?
    A w sumie i tak niedługo się dowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny.

    Pozdrawiam Zuzia koniara

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)