poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Breyer Traditional - Jednorożec Xavier 1771

Breyer Traditional 1771 - Xavier mistyczny jednorożec (Mystical Unicorn Stallion).
Figurka ogiera "bojowego" jednorożca - to nie jakieś chuchro na cienkich nóżkach, tylko porządny jednoróg ;)


Mold to ten sam, co SBH Phoenix, dlatego nie będę go opisywać. Możecie o nim poczytać w poście o "Feniksie", czyli tutaj: klik --> Phoenix sesja, znajdziecie tam także odnośnik do postu "pudełkowego", w którym porównałam ogiera do innych modeli Breyer.

Tutaj pokażę tylko fotkę porównującą właśnie z Phoenixem. Jak widać Xavier nie ma typowego, żółtego pudełka - jest ono fioletowo-liliowe a na tle widać zdjęcie łąki z krokusami.


Na zdjęciach w sztucznym świetle Xavier wydaje się biało-siwy. W rzeczywistości jego jasno-siwa maść jest podkładem, a całe ciało zostało pomalowane również perłowo-fioletową farbą, która pięknie mieni się w słońcu. Dodatkowo grzywa i ogon także są podkolorowane na fioletowo oraz oprószone brokatem, co nadaje ogierowi baśniowego wyglądu.
 

Niestety nie udało mi się uchwycić jego kolorystyki na zdjęciach - wszystkie były mdłe i nijakie. Dlatego wyjątkowo w tym wpisie wszystkie fotki są w mniejszym lub większym stopniu "podrasowane", aby wydobyć kolor Xaviera.


Dodatkowo chciałam, żeby zdjęcia były trochę "baśniowe" i mam nadzieję, że przynajmniej na niektórych mi się to udało.






Zdjęcie poniżej chyba najwierniej oddaje wygląd Xaviera.






Jak Wam się podoba ten jednorożec? Mnie bardzo. A z taką ilością brokatu nawet ogon-płetwa dobrze wygląda ;) Nie ma to jak błyszczący jednorożec - marzenie każdej dziewczynki ;)


Z ogłoszeń:

Dostawa CollectA 2017 na Monocerusie przewidziana jest na początek maja.

Secretariat powinien pojawić się w sprzedaży na Monocerusie jeszcze w tym tygodniu lub na początku następnego. DLT, Hwin, Fantasia powinna być jutro.

Papatki!

12 komentarzy:

  1. WOW! Chyba w tej fantastycznej wersji podoba mi się bardziej. Kurczę no coraz bardziej chciejlista się wydłuża, a środków na modelowe marzenia jak nie było, tak nie ma 😢 Trzeba poważanie zacząć ćwiczyć robić coś ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST! POCZĄTEK MAJA! OBY PRZED MOIMI URO WTEDY NAMÓWIĘ MAME NA COLLECTE NA URODZINY, A ZREZYGNUJE Z WYMARZONEGO ZESTAWU DO PIELĘGNACJI KONI ANDALUZYJSKICH XDDD

    Pozdrawiam ^^

    Ps. A czy jest mniej więc przewidziana data? Żeby były przed 11 maja, oby, modle się o to...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny model !
    I bardzo , bardzo podoba mi się Twój blog i Twoje modele.
    Wpadniesz do mnie ? I wiem ,że mój blog nie jest rewelacyjny (i jest nowy) ale mam nadzieje ,że Ci się spodoba. W każdym razie twój blog jest dla mnie inspiracją :) Mam nadzieje ,że kiedyś mój blog też będzie taki popularny chodź do Cb jeszcze trochę mi brakuje XD
    Pozdro
    Meggi

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiadomo coś o siodłach Breyer Traditional? Wyczekiwałam na ujeżdżeniowe, ale skokowe też by się nadało. Nigdzie nie mogę znaleźć dostępnych :(.
    Pozdrawiam, Patrycja F

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze no, zabiję cię za tę opisy XD!!!!!!!!! Coraz więcej modeli trafia na długą listę marzeń a kasy na nie brak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej wolę konie naturalne, ale nie ukrywam, że jednorożec też nie jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, czy na Monocerusie będzie jeszcze dostępny Secretariat? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przecudowny. Oficjalnie trafia na moją chciejliste.

    Pozdrawiam : Zuzia koniara

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, śliczne konisko. Jakbym go wzięła w łapki to bym już nie wypuściła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i nie przepadam za bajkowymi modelami, ale przez twoje zdjęcia te konisko zawładnęło mną. Musisz wszystko aż tak dobrze robić? :))
    Pozdrawiam, Gracelity z ~ http://opowiescistajnimoonlight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)